• Ell

    Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?

    Ja, om ni hade några alltså! Jag har beräknad mens om ca en vecka och har jättemycket vit/gul/genomskinliga vattninga flytningar hela tiden, har haft det sen nån dag efter äl. Brukar inte ha så annars innan mens. Bröstvårtorna är ömma och brösten känns "tunga".

    Hur mådde ni ca en vecka innan BIM?

    *analyserar och spekulerar - HOPPAS!*


    Wilmer 060206
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-15 05:49
    Vilken bra statistik den här listan har jämfört med många andra!

    28 st på listan varav 9 har plussat - dock två tidiga missfall,
    7 som fick mens,
    Och så kvar är det 12 som vi väntar med spänning på....

    Håller tummarna för er som väntar på BIM!
  • Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?
  • Frila2
    Hello Kitty 78 skrev 2008-02-28 20:46:39 följande:
    ETT MINUS HÄR! Lycka till alla ni som väntar på + !
    Men enligt CB så är det ju bara 55 % av alla gravida som testar BIM -3 som får +. Alltså kan det mycket väl bara vara för tidigt.
  • chiqita
    Frila2 skrev 2008-02-28 20:32:05 följande:
    Oj, GRATTIS! Måste kännas helt overkligt! Det är ju det som är så bra med digital. Det står ju verklign tydligt. Man behöver inte ens tolka.
    ja jag vet!!! fast... trodde aldrig att det skulle visa positivt redan men det gjorde det ju mmm.. går i ett chockat lyckorus liksom... hehe
  • Blubbe

    Wow vilken spännande tråd :) hihi... Suttit och myst över allas förväntingar, GRATTIS alla som är gravida!
    Å håller tummarna för alla som hoppas å försöker :)

    Jag misstänker redan ett testmissbruk hos mig när det kommer bli dags för oss att försöka... jösses... Kommer få keep myself busy ;)

    LYCKA TILL ALLA HÄRLIGA TJEJER & BLIVANDE MAMMOR!!! :)

  • Hello Kitty 78

    Frila: Inte i mitt fall, tyvärr... Hade mf i början av februari, så jag har haft svagt plus på tidigare tester, men nu när det visar minus, så vet jag med säkerhet att det bara var hormoner från den tidigare graviditeten som nu är borta.

  • skrullan

    Lägger till mig på listan :)

    Hello Kitty, TusseTvå bim 1/3
    Bluebride bim 1/3
    Camilla85 bim 4/3
    Väduren06 bim 4/3
    Frila2 bim 4/3
    Snuttiz83 bim 5/3
    Smurfis bim 6/3
    Skrullan bim 6/3
    DaVinci bim 7/3
    Madelaine bim 9/3
    LillaHanna bim 9/3

    gravida: 5

    Nyfiken och otålig BIM 14/2, plussade på BIM+13
    greksmurfen bim 19/2 plussat på BIM-2
    Cerdo bim 27/2, plussat på bim
    Kvilleshopp bim 28/2 plussade på 27/2 bim- 1
    Hormonstinn bim 26-28/2 Plussat 28/2

  • KvillesHopp

    hej

    behöver lite hjälp nu har tesat med 5 test och i dag moron när ajg tetsa så var pluset svagara än dom andra plsuen jag fått vad betyder detta???????? alla mina plus har ju varit svaga--  men det har alltid varit ett plus

  • nagellack

    Hej!

    Jag har nyligen plussat, är i vecka 5 Jag hängde här jättemycket innan och läste om alla symtom, vill nu dela med mig av mina jag fick innan jag testade.

    * Värk i tjejmagen, liknande mensvärk en vecka innan mens
    * Ömma bröst, började på sidorna, men nu är bröstvårtorna ömma.
    * TRÖTT!!!! Ville sova middag varje dag och ändå verkade det inte räcka....

    Är det någon mer som väntar barn och är ensamstående?

    LYCKA TILL ALLA!!

  • Frila2
    KvillesHopp skrev 2008-02-29 10:10:39 följande:
    hejbehöver lite hjälp nu har tesat med 5 test och i dag moron när ajg tetsa så var pluset svagara än dom andra plsuen jag fått vad betyder detta???????? alla mina plus har ju varit svaga--  men det har alltid varit ett plus
    Ta det lugnt. Det finns många orsaker. Du väntade inte lika länge innan du kissade. En annan tid på dygnet. Du har druckit mer timmarna innan detta test än de andra. Testet var kanske av sämre kvalitet, det kan ju vara olika även om det är sama modell.
  • KvillesHopp
    Frila2 skrev 2008-02-29 12:32:07 följande:
    Ta det lugnt. Det finns många orsaker. Du väntade inte lika länge innan du kissade. En annan tid på dygnet. Du har druckit mer timmarna innan detta test än de andra. Testet var kanske av sämre kvalitet, det kan ju vara olika även om det är sama modell.
    det kanv a det va??? va hos gyn och hon sa att deras test inte kan visa något förens 10 dag efter  bim.  men hon gjorde ett i dag ändå och det vissa typ inget och det vi såg var ett sååå svagt plus.. men hon sa gå på dinna tidigare grav test menar du har gjort 5 och alla visar plus fast dom är svaga. gå hem och ta det lugnt kommer inte mensen ok då är du gravid komer den ja då tar du det nästa mån..
  • Sassik

    Hello Kitty, TusseTvå bim 1/3
    Bluebride bim 1/3
    Camilla85 bim 4/3
    Väduren06 bim 4/3
    Frila2 bim 4/3
    Snuttiz83 bim 5/3
    Smurfis bim 6/3
    Skrullan bim 6/3
    DaVinci bim 7/3
    Madelaine bim 9/3
    LillaHanna bim 9/3

    gravida: 5
    sassik plussade 26/2 bim+6
    Nyfiken och otålig BIM 14/2, plussade på BIM+13
    greksmurfen bim 19/2 plussat på BIM-2
    Cerdo bim 27/2, plussat på bim
    Kvilleshopp bim 28/2 plussade på 27/2 bim- 1
    Hormonstinn bim 26-28/2 Plussat 28/2

Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?