• Martha

    Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

    • Vi i tråden •

    Nirnaeth med ♥ Xander och bebis i magen♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥

    Nya vänner är alltid välkomna hit :) 


    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
  • Nirnaeth
    tejp skrev 2008-02-28 12:56:37 följande:
    Hörru nirna, ska din unge bara fylla år vart 4år eller? Grattis på namnsdan föresten, du får bortse från att dom glömde H:et i almanackan
    Hehe tack tack

    Men den där snigeln lär ju inte dyka upp förräns om minst två veckor! Jag vill verkligen föda i morgon känner jag, nu är jag helt tillfreds med den tanken. Så alltså kommer inget att hända i morgon heller!

    Har gjort en väggmålning i ena badrummet nu, det var lite drygare än jag trodde från början. hade god lust att ge upp, men har man tagit Fan i båten då får man ro!
    Kunde ju inte lämna det halvfärdigt, för då kommer min käre sambo att flyga i taket..och jag har ingen lust att köpa ny våtrumsfärg för att måla över hela väggen sen.
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • tejp
    Nirnaeth skrev 2008-02-28 13:06:24 följande:
    Hehe tack tack Men den där snigeln lär ju inte dyka upp förräns om minst två veckor! Jag vill verkligen föda i morgon känner jag, nu är jag helt tillfreds med den tanken. Så alltså kommer inget att hända i morgon heller!Har gjort en väggmålning i ena badrummet nu, det var lite drygare än jag trodde från början. hade god lust att ge upp, men har man tagit Fan i båten då får man ro!Kunde ju inte lämna det halvfärdigt, för då kommer min käre sambo att flyga i taket..och jag har ingen lust att köpa ny våtrumsfärg för att måla över hela väggen sen.
    Bild?! Lät onekligen som nått man vill se! Skulle aldrig våga måla när Jacob är borta, haha!!

    Det vore ju skoj om du varierade dig lite, du är ju inte tvungen att gå absolut så länge det går
    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • Nirnaeth
    tejp skrev 2008-02-28 13:09:51 följande:
    Bild?! Lät onekligen som nått man vill se! Skulle aldrig våga måla när Jacob är borta, haha!!Det vore ju skoj om du varierade dig lite, du är ju inte tvungen att gå absolut så länge det går
    hehe, ska ta en bild sen när det är helt färdigt. Måste måla en vända till, för det vita lyser igenom det svarta än. Xander får ta ett bad i det badrummet idag, så hinner jag måla färdigt innan Thomas kommer.
    Han är inte informerad alls om mina planer, och vet inget om någon väggmålning.
    Surprise honey!!
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • tejp
    Nirnaeth skrev 2008-02-28 13:14:13 följande:
    hehe, ska ta en bild sen när det är helt färdigt. Måste måla en vända till, för det vita lyser igenom det svarta än. Xander får ta ett bad i det badrummet idag, så hinner jag måla färdigt innan Thomas kommer. Han är inte informerad alls om mina planer, och vet inget om någon väggmålning. Surprise honey!!
    Du kanske kan göra en liten videosnutt när han kommer in i badrummet då!
    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • smarties

    Shit, var ju varmare än vad jag trodde ute. är helt dyngsvettig nu :P


    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Michaela83

    gaah... Vilken dag.. fullt upp.


    En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket
  • Susstuss
    Grattis Maria och Nedina!

    Är på jobbet, snacka om lugnt. Alla doktorer har sportlov = knappt några patienten inlagda. Vilket inte gör mig något alls.. Flört
  • Michaela83

    Grattis NEDINA :)

    Grattis Mariah på namsdagen..


    En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket
  • Michaela83

    Nån som vet vad det är för mat på fenix imorrn? Funderar på att ta en tur dit med barna imorrn..


    En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket
  • Nedina

    Tack för alla grattishälsningar! Har haft en bra födelsedag här i Kil, i går avnjöt jag presenten från min mamma med familj- en ryggmassage! Inte direkt något man unnar sig annars..


    Maria - mamma till ♥ Pontus ♥ ängeln Tilda ♥ Melvin
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)