• ACK

    Ser hon inte ut som en tjej???

    Isabelle tycker om att sjunga mycket och högt. Om vi är på Konsum kommer det fram människor som klappar i händerna åt hennes rappakalja-sång och flera ställer frågan...Hur gammal är HAN. Ser hon inte ut som en tjej??? Börjar bli trött på att ständigt svara att HON heter Isabelle och är 2,8 år.

    Hon har väldigt lockigt hår som lätt blir en enda tova eftersom hon tvinnar som en propeller på nätterna. Har därför medvetet hållit henne kortklippt ett tag....kanske borde låta hennes hår växa.

  • Svar på tråden Ser hon inte ut som en tjej???
  • kattaaa

    på vissa bilder ser hon ut som en tjej, på andra inte..


    °?°?°? ღ♥ isabelle 070820 ♥ღ?°?°?°
  • Anna81

    Ja jag tycker hon ser ut som en pojke på vissa kort, men det gör väl inget? Det är inte lätt att se alla gånger

  • Mara

    Äsch, det spelar väl ingen roll vad folk tror. Huvdsaken är att hon är söt, och det är hon ju

  • LG74

    Vi har låtit håret växa på vår pojke (nu 5,5 år) och en del kommenterar honom/pratar till honom som en "hon". Än så länge tror jag inte att han uppfattat det, han är stolt över sitt hår och vill ha det kvar. Vi klär honom i ofta i rött, turkost, gult, grönt och ibland rosa för han är såå fin i det. Den dag han kommenterar att han blev kallad hon så får vi se vad han vill göra, om han ens bryr sig I Colombia där våra barn är födda så är det jätteviktigt att flickorna har rosetter eller dyl för att verkligen se flickiga ut, även de allra nyfödda. På spädisar är det ofta, tycker jag, svårt att se kön, men då kan man ju välja att klä barnen i typiska flick- resp pojk-färger. Själv gillar jag unisexkläder så det har mina barn. Sen får folk tro vad de vill...

  • Crollan

    Jag har ju sett henne i verkliga livet och jag tycker hon ser ut som den söta lilla tjej hon är!

    Lillebror var härförleden klädd helt i rött och en äldre farbror undrade om det var en liten tös!

    Ha det så gott!

  • Crickelin

    Hon ser ut som en liten pojke på något kort, men hon har väldigt kort hår och det är väl kanske därför jag ser en pojk. Men söt är HON!

  • Isa 1

    När vår son var i två års åldern var det många främmande människor som trodde att han var en tjej. Men sådant kan förändras för nu när han är drygt 4 år är det ingen som tror det längre. Jag tyckte också att det var jobbigt att främmande människor kallade honom för tjej men så är det med vissa barn.

Svar på tråden Ser hon inte ut som en tjej???