• FruHeo

    Tvillingföräldrar till tvillingar födda vår/sommar 2007

    Dags för tråd nummer 12!
    Våra godingar blir bara större och större och snart får ett par av dem småsyskon!
    Let's talk about everything!

    Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-2-111/m12800754.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-227/m15651410.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m19013316.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m22388760-87.h...
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m25178470.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m28110882.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30841752.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33428136.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m36122596.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m39188640.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m42184388.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m44717467.html

    Ursprungliga bubblare:
    Heoo. 8/3-07 Saga och Melina. Linköping.
    Mini Pantern. 15/3 -07 William och Alexander. Uppsala
    MeNoLike. 25/3 -07 Maximilian och Timothy. Söderhamn.
    Noralie: 31/3 -07 David och Adam. Göteborg
    M R. 3/4 -07 Filippa och Meja
    Censur 8/4 -07 Elise och Fiona. Hofors (utanför gävle)
    Tvillingmamma2007. 10/4 -07 Leo och Tim. Uppsala
    Hursomhelst. 30/4 -07 samt 1/5 -07 Sixten och Alfred.
    Betty2. 4/5 -07 Jonathan och Alexander, Göteborg
    Kajsa3. 21/5 -07 Alexandra och Elin.
    Women. 23/5 -07 Mattias o Sara.
    Mallamojs. 2/6-07 Cornelia och Izabella. Uppsala
    EllenWesterlund: 2/7-07 Sebastian och Kristoffer. Östersund

  • Svar på tråden Tvillingföräldrar till tvillingar födda vår/sommar 2007
  • FruHeo

    Dessutom får jag ha ALLA mina tjejer bredvid mig i soffan. Jaaaa ni läste rätt, Saga är hemma... Weeeeeeei!

  • Tvillingmamma2007

    Heoo:
    Åh så skönt att Saga är hemma!! Å så najs med GREYS

    Imorgon ska jag jobba första dagen på läänge, hoppas det kommer att gå bra! Har iaf mått bättre denna veckan och dessutom så ska sambon lämna/hämta barnen så jag får åka in till jobbet och hem när jag vill sen utan tider att passa vilket känns skönt och är de dryga på jobbet så flexar jag ut moahahahhahahahhaa.

  • FruHeo

    Oh TM, lycka till på jobbet idag! Skönt att du börjar må bättre och att sambon kan sköta hämtningar osv.

  • Betty2

    Hoppas det går bra på jobbet i dag TM. Själv är jag hemma o vabbar i dag. (Har jättemycket att göra på jobbet så det är inte kul, allt ligger ju och väntar på mig och man kommer en dag närmare deadline...)

    Heoo: Härligt att Saga är hemma igen!

    Nu har J somnat (det är han som är sjuk, A är på dagis) och jag tänkte precis kolla på Greys. Fick inte se det i går eftersom det var fotboll, så det var bara att spela in i stället.

  • Tvillingmamma2007

    Heoo & Betty:
    Tack! Det gick rätt så bra på jobbet idag. Mådde illa på vägen in och kom inte in förrän efter 9 nångång och det var lite tufft med illamåendet fram tills lunch men sen gick det bättre. Drack dock för lite vatten och att stå upp längre stunder var apjobbigt får försöka undvika det. Imorgon blir det lite värre, ska lämna kidsen och sen så har jag en student som jag ska ta hand om/labba med kl 9.15! Men men hoppas det går bra med får väl komma sent annars jag har iaf förvarnat!

  • MeNoLike

    Här är allt bara bra, tråkigt med det ruskiga vädret.
    om en vecka åker jag coh grabbarna till götet. Hur klär man dom där nere nurå?


    Winnerbäck 6 november och 5 december
  • Betty2

    MNL: Sista tiden har varit ganska ruggigt väder, och blåsigt (särskilt nu i helgen). Så mössa känns nödvändigt (inte värsta vintermössan, men vi har en go höstmössa med fleece inuti från P.op.), och vindtät jacka. Här har vi fortfarande vår/höst-jacka och kompletterar eventuellt med fleece under om det är riktigt kyligt. På mornarna kan det vara riktigt kallt för årstiden (typ 1-3 grader) och då känner man ibland att tunna vantar hade varit bra, men sedan blir det betydligt varmare under dagen så jag tror inte att de har använt vantar någon gång hittills. Däremot har väl dagis satt på dem regnställ eller överdragsbyxor när det är blött och de leker ute.

    TM: Skönt att höra att det gick någorlunda bra första dagen. Hoppas det har fortsatt så, eller bättre.

    God natt i tråden!

  • MeNoLike

    okej låter som samma väder som hör då. vo använder vanlig normal mössa inte tjock. och fingervantar då och då. överdragsbyxor på dagis.
    min kompis jag ska till har ju bara en 3 veckors så hon var inte till till bra stöd när jag fråga ang kläder till kidsen hehe


    Winnerbäck 6 november och 5 december
  • Betty2

    MNL: Läskigt...
    Hoppas tågresan går bra i dag och att ni får roligt här! I dag är jag hemma (på förmiddagen) med sjukt + friskt barn. (Maken kommer och löser av mig senare så jag får jobba på em.) Tänkte just att det har blivit lite kallare sedan du frågade om kläder, så nu har de alltid vantar på morgonen i alla fall. Men det låter som att det är ungefär samma som ni har haft hemma hos er. Var i Gbg kommer du att vara? (Så jag vet om jag skall spana o vinka ifall jag råkar vara i de trakterna. ) Fast nu vet jag ju inte om du kommer logga in här innan du kommer hem igen, så du får väl svara i efterhand annars.

Svar på tråden Tvillingföräldrar till tvillingar födda vår/sommar 2007