• Bevabus

    All we want for Christmas is Michael

    Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

    Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

  • Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • mona83
    Brooke skrev 2009-11-19 21:37:25 följande:
    hur gammal kan en kanin bli?? Min Isadora blir 3 nästa år 25 Maj
    mellan 5-10 år gamla, så 3 år är väldigt ungt för en kanin att dö
  • mona83
    Brooke skrev 2009-11-19 21:38:57 följande:
    ja något var det men hennes päls va borta på endel ställen..
    Jo men det beror på skabben, men skabben har jag svårt att tro att den ledde till att marsvinet dog....
    När ett marsvin visar att den är sjuk är dte oftats försent.

    Jag har haft tur att jag har klarat Rambo så länge som jag har gjort. Han har varit gammal det senaste halvåret. Ibland slutade han att äta men då var jag där med skeden och då piggnade han till igen.... Oftast ett sånt tillfälle dom dör, när dom slutar äta.

    Hade ju köpt c vitamin idag till Rambo....
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-11-19 21:38:36 följande:
    Min är 3 år och kommer nog att leva i två år till. De kan leva längre, men eftersom att vi flyttat till lägenhet och han inte kommer att få komma ut lika ofta så får man dra bort något år tyvärr.
    ja det är synd.. Jag ska försöka komma ut med isa när det har kommit lite snö och se vad hon säger om det =)
  • Bevabus

    är hon innekanin?


    Brooke skrev 2009-11-19 22:00:18 följande:
    ja det är synd.. Jag ska försöka komma ut med isa när det har kommit lite snö och se vad hon säger om det =)
  • mona83
    Brooke skrev 2009-11-19 21:54:01 följande:
    Jo det borde det göra.. Vi har en kyrkogård men jag vet inte om det kostar eller så..
    Det kostar nog en liten summa om året för underhåll osv
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael