• Bevabus

    All we want for Christmas is Michael

    Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

    Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

  • Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Bevabus

    Men då kan du ju inte ta ut henne sådär hux flux på vintern...jättefarligt för kaniner ju...


    Brooke skrev 2009-11-19 22:11:40 följande:
    jepp.. Hon går i koppel när hon får komma ut..
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-11-19 22:15:08 följande:
    Men då kan du ju inte ta ut henne sådär hux flux på vintern...jättefarligt för kaniner ju...
    Hon va ute i somras eller när de va.. Men jag ska nog ta in lite snö i en skål och se va hon gör :P haha.. Om det nu blir någon SNÖ i år, verkar ju inte så på vädret =( VIll hellre ha snö än denna jävla regn skiten.
  • Bevabus

    Men då var det ju SOMMAR och varmt ute!
    Har du inte läst på hur du ska sköta din kanin?


    Brooke skrev 2009-11-19 22:18:46 följande:
    Hon va ute i somras eller när de va.. Men jag ska nog ta in lite snö i en skål och se va hon gör :P haha.. Om det nu blir någon SNÖ i år, verkar ju inte så på vädret =( VIll hellre ha snö än denna jävla regn skiten.
  • Brooke

    Kom på en sak medans jag sitter och tittar på Privates practice, en av karaktärerna går inte ut för hon blev attackerad av en annan kvinna, kvinnan tog ut barnet på denna kvinna som blev attackerad va gravid. båda höll på att dö.
    Och denna kvinna som var gravid har en fobi för att gå bland folk.. A något hette fobin.. Androfobi tror jag de heter.. Måste vara jobbigt med sånt =(


  • Bevabus

    nej men det där med vinter o kyla är väldigt viktigt...


    Brooke skrev 2009-11-19 22:29:10 följande:
    Jag kan ju inte ha allt i huvudet.. Och jag vet inte vart min kanin bok är.. Men tack för upplyysningen..
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael