• Bevabus

    All we want for Christmas is Michael

    Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

    Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

  • Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • L jung
    mona83 skrev 2009-11-22 19:33:29 följande:
    L jung skrev 2009-11-22 19:30:57 följande: Jag håller faktkist med dig angående Chandels farsa.... Hoppas han levde med dåligt samvete i alla dessa år. För han förstörde en annans liv den dagen....
    Den stämmningen var dödsstöten för Michael....
    ♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥ This is it ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-22 19:32:57 följande:
    Du kankse lär känna nån trevlig Jag känner heller aldrig nån på Öppis. Bara fröknarna då.. Alltid nån trevlig prick som är trevlig
    Funderar iofs på att skicka nått sms till mamman som slutade och höra om hon ska till nån öppna och man kasnke kan hänga på
  • mona83

    L jung skrev 2009-11-22 19:35:20 följande:


    Den stämmningen var dödsstöten för Michael....
    Ja tyvärr Allt för att folk är avundsjuka och utnyttjar andra.... Folk vet dessutom hur dom ska lyckas, bara använda sig av det den personen älskar massor
  • KikiBoo
    L jung skrev 2009-11-22 19:30:57 följande:
    Lång tid... eller hur? hehe Älskade hans leende från första gången jag såg honom 1970! Charmtroll. Försvarade honom (tillsammans med min syster och mamma som också är MJ fans)från alla onda människor på '90talet som ville honom illa. Varför förstod inte folk att sanningen inte stog i tidningarna om hans liv, utan i hans egenskrivna bok 'moonwalk' och i sången 'Childhood'?  Han hade ett tragiskt liv under ytan - ju äldre och mer missförstådd han blev - där han stundvis kände sig ensam.. och bland barnen fann han ärliga vänner som inte ville honom illa.  Vuxna ville ju bara stämma honom för än det ena efter det andra. Pengakåta utnyttjade äckel som dom är!  (Tack o lov att jorden har ett äckel mindre nu med Chandlerpappan död!) Han blev istället en äkta Peter Pan i sitt Neverland.... och childhood förklarar ju allt... GulleMichael är nu en snäll ängel som tittar ner på alla oss fans!! hehe♥♥(¯`''•.¸♥(¯`''•.¸♥♥ ; This is it ♥♥¸ .•''´¯)♥¸.•''´¯)♥♥
    Ja verkligen lång tid. Dubbelt så länge som mig jue Fubb!
    Jag upptäckte han slutet på 80-talet då jag titta på MTV.. Det var hans skratt, hans charm, hans leende.. musiken.. Han var så jädrans söt   Men jag gick från början. Det var inspelningen till Thriller som jag kom in i.. Han blev intervjudad. Kittlad under foten.. Really cute!
    På 90 talet försvarade jag honom oxo. Brukade typ ha "föreläsningar" för vännerna. Som för övrigt tycker jag var lite knäpp..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-11-22 19:35:43 följande:
    Funderar iofs på att skicka nått sms till mamman som slutade och höra om hon ska till nån öppna och man kasnke kan hänga på
    Tokbra idé
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-11-22 19:31:55 följande:
    Har inte jag fått däremot så har jag fått hem tider och sånt där. Idag var sista dagen för ungarnas vaccinering och ja, mina har inte fått ännu....
    Mina kommer inte få sprutan..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • L jung
    mona83 skrev 2009-11-22 19:37:18 följande:
    L jung skrev 2009-11-22 19:35:20 följande: Ja tyvärr Allt för att folk är avundsjuka och utnyttjar andra.... Folk vet dessutom hur dom ska lyckas, bara använda sig av det den personen älskar massor
    Jag har boken 'the Michael jackson Conspiracy' vilket kommer bli jätteintressant att läsa... tydligen blev Michael förvarnad av bl.a Jay Leno över den där Chandler familjen... flera andra hade varnat också.  Är man utomstående så såg dom nog mer än Michael gjorde med sina naiva ögon....
    ♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥ This is it ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-11-22 19:34:55 följande:
    Jag har blivit bränd så mkt av folk genom åren att jag har väldigt svårt att prata med folk på såna ställen :-/
    Jag är inte så social av mig heller.. De allra flesta mammor där tilltalar mig inte alls.. Jag har inte gått många gånger själv med Puma. Vill helst ha en vän med mig
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-22 19:40:02 följande:
    Mina kommer inte få sprutan..
    Lutar mot att ingen tar här heller. Kanske jävligt dum, ligger i riskzonen med medicinen jag äter. Påverkar dom vita blodkropparna och har därför nedsatt immunförsvar... Men å andra sidan inget som säger att man blir smittad heller...
  • mona83

    L jung skrev 2009-11-22 19:40:40 följande:


    Jag har boken 'the Michael jackson Conspiracy' vilket kommer bli jätteintressant att läsa... tydligen blev Michael förvarnad av bl.a Jay Leno över den där Chandler familjen... flera andra hade varnat också.  Är man utomstående så såg dom nog mer än Michael gjorde med sina naiva ögon....
    Ja det där var den en anna som berättade oxå, dom hde väll försäkt med honom med eller nått sånt...
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael