• Bevabus

    All we want for Christmas is Michael

    Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

    Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

  • Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • mona83
    Ogabinne skrev 2010-02-06 16:00:08 följande:
    Mona: Du måste vara aktiv hemma. Jag har gått 36 steg sen jag kom hem.
    Hmm har du satt den rätt då?
    För jag kommer lätt upp i 1000 steg på att springa runt här hemma på morron när vi ska klä oss och ge oss iväg...
  • Bevabus

    Sådär ja, då har jag fått "att spy" avkryssat på att-göra-listan! Det var kul. Jättekul.

    Jag tänker helt seriöst aldrig mera i hela mitt liv äta den där veg-köttfärsen. Jag mådde ju jätteilla efter att jag ätit tortillas förut, nu åt jag ju lasagne ikväll och mådde skitilla igen. Den här gången spydde jag. Och jag vet inte om min mage är klar, den håller på och bestämmer sig.
    Jag som skulle steka pannkakor i tid för melodifestivalen, nu vet jag inte ens om jag klarar av att äta det. Syrran är snäll och steker dom istället iaf.
    Fy fan. Jag känner mig ju inte sjuk på nåt sätt så jag är 100% säker på att det är köttfärsen. Usch, känner mig spyfärdig bara av tanken.


    Sing for the moment
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2010-02-06 18:53:09 följande:
    Jag vet att han inte sjunger hoe, givetvis sjunger han inte hoe. Men lyssnar du på låten så hör du att det LÅTER som hoe. Det är det enda jag säger ju.
    Jag hör vad du säger.. Eller läser haha!
    Men jag hör inget Hoe.. O jag vet att du vet att han inte sjunger Hoe..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Sundshetsreglor 1746
    Drick intet och ät inte mera när knappt DU är nöjder och mätter
    Snus litet, sup litet, rök lagom och sitt icke uppe om nätterna
    Bruk sparsamt salt, bittert, sött och surt, så ock älgskogsbedrift, tjock dricka, hård spis och falska läkare
    Drick aktsamt kallt, kyl icke bröst, huvud o mage
    Ät långsamt, lagom varmt, sov sparsamt,
    Fly vrede, avund, täcks Gudi, räds icke och movera Din kropp, knappt tarvar Du då läkaren, men har om Din hälsa gott hopp.
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-02-06 19:33:15 följande:
    Sådär ja, då har jag fått "att spy" avkryssat på att-göra-listan! Det var kul. Jättekul. Jag tänker helt seriöst aldrig mera i hela mitt liv äta den där veg-köttfärsen. Jag mådde ju jätteilla efter att jag ätit tortillas förut, nu åt jag ju lasagne ikväll och mådde skitilla igen. Den här gången spydde jag. Och jag vet inte om min mage är klar, den håller på och bestämmer sig. Jag som skulle steka pannkakor i tid för melodifestivalen, nu vet jag inte ens om jag klarar av att äta det. Syrran är snäll och steker dom istället iaf. Fy fan. Jag känner mig ju inte sjuk på nåt sätt så jag är 100% säker på att det är köttfärsen. Usch, känner mig spyfärdig bara av tanken.
    Är det sån där qourn du ätit?
    ... Jobbigt o spy   Hoppas du känner dig bättre snart...
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83
    BooBoo skrev 2010-02-06 19:56:11 följande:
    Sitter alla bänkade framför dumburken nu eller?
    Ja det gör vi nog
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2010-02-06 20:03:31 följande:
    Jag gillade Snälla snälla förra året... Alcazar var inte heller så tokiga...
    Jaa den var skitbra{#lang_emotions_laughing}
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael