Allergitråden
Allergitråden
Allergitråden
Ni är för söta!
Sensitive plåstret har inte kliat lika vansinnigt mycket så lite cavidon under det så kanske det kan funka? Vi får se. Men det är väl sista utvägen annars med mepilex border. Kompress och binda är väl absolut sista alternativet annars. Tur att man har bebismage som börjar bli stor som kaske kan hålla uppe bindan.
Sen är det ju aldri g en lugn stund i denna familjen. Sonen halkade igår på pallen i badrummet och slog ut en bit tand, så nu ska vi strax iväg till tandläkaren. Sen blir det rul i eftermiddag och kalas i kväll.
k kavat: Full fart!!! lycka till med allt.
Precis som blå myran säger så kan man ge av sådant de inte tål så länge de inte reagerar men som sagt är det grymt svårt att balansera det.
Siri har haft en del eksem i asiktet under vintern. Som små små blåsor runt munne och ögonen. Nu är de försvunna. Det enda jag kan komma som hon inte har ätit det senaste som hon brukar äta är vindruvor. Undrar just om det beror på det. Får väl testa och ge henne det igen. Suck! I så fall återstår det i princip "bara" bananer.
Förresten: vad jag förstår brukar man klara välkokta morötter men Siri fick en liten bit väldigt välkokt morot häromdagen och blev ganska snabbt prickig i ansiktet. Hur funkar det för er?
K Kavat har du testat barn plåster? annars finns tegaderm på apoteket som man sätter en kompress under. den går att klippa till och duscha med det är den som wikings hud klarar bäst.
Är just nu villig att lägga mig ner och självdö för jag orkar verkligen inte med mer.... livet känns nu jäkligt piss..