Allergitråden
Allergitråden
Allergitråden
Jisses vilken fart det är här. Hinner inte alls med.
Vet ni hur snabbt allergen går ut i bröstmjölk? Jag upplevde att bebisen reagerade tydligt på vete tre timmar efter provokation men läkaren säger att det är alldeles för snabbt. Visserligen har bebisr, enligt honom, snabb reaktion men det borde inte ha hunnit ut i mjölken tycker han. Jag tycker att det låter konstigt.
Tack för era synpunkter ang förskolan. Ska prata med rektorn.
tack för era svar. då vågar jag lita på min känsla.
Mela78: När Siri började dagis sa de att visst det fixar vi. Naiv som jag var trodde jag på dem! Det blev katastrof. Siri var konstant sjuk och var på dagis 20 dagar den första terminen. De behandlade mig som helt hysterisk. Tillslut lyckades vi få igenom att de städade på dagitid utöver kvällsstädningen på dagis. Då började hon må bättre. Siri reagerar inte på dammet eller så utan på att ca 20 st 1-5 åringar kladdar med maten och det blir för mycket kladd som hon får i sig. I höstas slutade de städa och hon blev ganska snabbt dålig igen, hon fyller 4 i juni. Stå på dig om du känner att de nonchalerar dig! Samtidigt är det väl så att man måste ge dem en chans, men vänta inte för länge med att påpeka brister om det finns några.
Då är det med andra ord bra med matsal. Ännu nåt bra med förskolan där jag jobbar
Så attmann bara har mat i ett rum och övrig lek sker i ett annat då blir det ju inte rester på bord o golv där man leker