• Vädur 78

    gravid med ivf och bf sommaren 2010 del 2

    vi som gjort ivf och äntligen har fått vårt efterlängtade plus

  • Svar på tråden gravid med ivf och bf sommaren 2010 del 2
  • längtan efter lillamirakel

    clearblue: Jag köpte den minsta storleken 2-4 kg och 2-5 kg. Större än så får inte bebisen vara


    ♥ BF 2010-06-20 ♥
  • längtan efter lillamirakel

    Höstflickan: Har du hört något om hur det blir i kroppen, blodet då man slutar med Trombylen? Man vill ju inte få sirap i blodådrorna
    Hur som helst tycker jag det känns läskigt att sluta


    ♥ BF 2010-06-20 ♥
  • mammaNena

    jag har inte heller köpt blöjor. känns så avlägset på något vis. men nu ska vi börja sortera kläder. olle e uppe på vinden och röjer och försöker hitta alla kläder! inte det lättaste i smala sido vindar!

  • längtan efter lillamirakel

    helenas 83: ska inte du ha snart??


    ♥ BF 2010-06-20 ♥
  • Höst flickan

    Har inte hört nått alls...bara att dom flästa anser det är bättre att inte äta än att äta...(när man gått rätt långt)vad jag hört...
    Är skraj för att få en blödning pga av dem.
    Ska äta en halv nu om dagen tror jag..tills v 36 då slutar jag helt.


    Nedräkningen har börjat....nu vecka 34...
  • mammaNena
    längtan efter lillamirakel skrev 2010-04-22 16:07:13 följande:
    helenas 83: ska inte du ha snart??
    känns fortfarande som en evighet! ska ha 17 maj, så jag är i v 36+2 (som clearblue)
  • längtan efter lillamirakel

    Höstflickan: Näe.. inte vill man ha en blödning! Var skulle den blödningen uppstå? Var som helst? Tror jag ska maila min IVF-klinik och rådfråga dem..

    Helenas: Men det är ju snart!!! Jag är ju "bara" i v. 31+3..
    Tycker om att ha det mesta klart långt iförväg när det gäller det mesta..


    ♥ BF 2010-06-20 ♥
  • Höst flickan

    ja, jag är skraj för blödningar nu...det är ju blodförtunnande vi äter o blödningsrisken ökar ju då..
    Berätta gärna svaret du får


    Nedräkningen har börjat....nu vecka 34...
  • längtan efter lillamirakel

    Höstflickan: Jo jag vet.. Jag har haft 4 blödningar från underlivet (har inte haft sex) + att jag började blöda näsblod!! så det rann.. jag som aldrig annars blöder näsblod!


    ♥ BF 2010-06-20 ♥
  • Josefin L

    Jag har oxå begärt snitt, men är jätteorolig för att jag ska få ett nej. Vet att det kan vara väldigt svårt att få och jag ska träffa en läkare som är känd för att vara hård. Nervöst! Måste ladda upp med ett riktigt bra försvarstal känns det som!!

    Vilka frågor fick ni andra när ni träffade läkaren? Har ju ingen aning om vad dom baserar sitt ja eller nej på! Jag har ju själv ingen medicinsk orsak, bara extrem förlossningsrädsla.

Svar på tråden gravid med ivf och bf sommaren 2010 del 2