• 2små2stora

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • 2små2stora

    Här var det inte skrivet på länge

    Johanna har fått ett "nytt liv" sedan de fixade hennes pacemaker. Nu orkar hon leka som andra barn igen  


    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07, William 100904~~
  • mumia

    Ne, lite sorgligt att vi "tappat stinget" i tråden

    Härligt att hon blivit bättre!!


    Jolina är helt underbar!
  • 2små2stora
    mumia skrev 2011-12-18 12:38:03 följande:
    Ne, lite sorgligt att vi "tappat stinget" i tråden

    Härligt att hon blivit bättre!!
    De får vi se till att ta tag i igen

    Det är helt otroligt vilken skillnad det blev. Nu hoppas vi bara att hon inte smittas av lillebrors halsfluss så att vi kan fira jul som planerat. 
    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07, William 100904~~
  • Mevea
    2små2stora skrev 2011-12-18 12:36:32 följande:
    Här var det inte skrivet på länge

    Johanna har fått ett "nytt liv" sedan de fixade hennes pacemaker. Nu orkar hon leka som andra barn igen  
    Vad skönt!

    Jag tittade ju in snabbt, men har haft häcken full med skolan. Sitter just nu med returer på labbar. Enligt mig helt onödiga returer, men så är det när man är två och den ene gör lite som den vill...

    V har börjat lägga sig till med bebisspråk. Och gud vad irriterande det är!

    Är ni alla klara med julklappar och så? Jag måste ut i veckan och handla det sista. Är otroligt dåligt förberedd, men har inte haft tid.  
  • 2små2stora
    Mevea skrev 2011-12-18 13:35:37 följande:
    Vad skönt!

    Jag tittade ju in snabbt, men har haft häcken full med skolan. Sitter just nu med returer på labbar. Enligt mig helt onödiga returer, men så är det när man är två och den ene gör lite som den vill...

    V har börjat lägga sig till med bebisspråk. Och gud vad irriterande det är!

    Är ni alla klara med julklappar och så? Jag måste ut i veckan och handla det sista. Är otroligt dåligt förberedd, men har inte haft tid.  
    Jag har knappt börjat. Har haft fullt upp med skolan jag med och sjuka barn. 
    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07, William 100904~~
  • Överbandsfürern

    Alla klappar klara... man måste bara älska internetshopping Betalar gärna de extra kronorna i frakt för att slippa åka in till Karlstad och all stress

    Jag pluggar som en gris, vem hade trott att gymnasiet var så svårt? Men den 25e februari är jag klar, då har jag läst in 3-årigt gymnasium på 13 månader *pust* det känns vill jag lova. Sitter uppe till 2-3 varje natt och skriver, helt sjuka inlämningar...

    Hoppas ni alla får en så trevlig jul som det bara går!!

    /Elin


  • 2små2stora

    När det ekar tomt på kontot är det svårt att shoppa, saknar 2månaders vab från fk. De har drgit totalt 16tusen från lönerna men ingen utbetalning från fk än.


    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07, William 100904~~
Svar på tråden MajMammor 2007 15