• 2små2stora

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Linthe

    Funkade inte med mobilen så jag testar datorn istället. Jobbade på Ernst & Young nu ca 3 mil till jobbet. Sen får jag 7,5-8 mil beroende på vägval (kortaste vägen åker jag inte vintertid). Där gör jag det mesta på kontoret och har jag inte jobb på kontoret så brukar jag hamna på verkstadsgolvet eller packa varor eller montera saker. Trivdes jättebra när jag jobbade förut så det är inget fel på jobbet, inte lika stor utmaning och chans att vidareutbildas men som sagt ett jobb ett tag iaf. Minst ett år skulle jag tro då ordinarie tjej ska ha ett barn till när som helst. Sen blir det ju bara 75% så lite lägre inkomst men samtidigt en dag ledigt mitt i veckan med Linnea och det kan ju vara värt en hel del det också.

  • mumia

    Jag och Jolina går inte så bra ihop nu för tiden Jag är rätt lättretlig och stör mig på allt hon gör. Och hon är proffs på att reta upp mig också, vet precis hur hon ska uppföra sig för att jag ska gå i taket. Kaxig och störig, högljudd, lyssnar inte på vad man säger och är allmänt tjurig. Jag blir tokig! Grinsippa är hon också. Jag vet att man ska uppmuntra till att våga visa känslor men jag blir så jävla trött på att det ska grinas och tjutas jämt och för allt. spelar ingen roll om hon blir besviken, arg, riktigt ledsen eller bara lite irriterad....grin grin grin!

    Så....beklagar ego- gnällinlägg!!


    Jolina & Lukas
  • Linthe

    Mumia, kunde ha varit jag som skrev det där, känner så igen mig. Tycker att man borde kunna sätta ord på det som är fel istället för att skrika och gråta, lite svårare att förstå problemet då.

  • 2Fina

    Mumia, Leya är precis lika, hon grinar för allt och tjuter....

    Här hemma har det varit sjukstuga sen i onsdags, Leya började med feber på onsdag, Billy på torsdag och sen dess har båda haft feber. Inte några mer symtom mer än att Billy är lite rosslig.... Skulle ha varit på julgransplundring idag men det får vi hoppa över så vi har ringt till tomten och frågat om han kan komma hit med en godispåsa och det skulle han göra


    »-(¯`v´¯)-> Leya -07 & Billy -10 »-(¯`v´¯)->
  • 2små2stora
    mumia skrev 2012-01-07 22:46:44 följande:
    Jag och Jolina går inte så bra ihop nu för tiden Jag är rätt lättretlig och stör mig på allt hon gör. Och hon är proffs på att reta upp mig också, vet precis hur hon ska uppföra sig för att jag ska gå i taket. Kaxig och störig, högljudd, lyssnar inte på vad man säger och är allmänt tjurig. Jag blir tokig! Grinsippa är hon också. Jag vet att man ska uppmuntra till att våga visa känslor men jag blir så jävla trött på att det ska grinas och tjutas jämt och för allt. spelar ingen roll om hon blir besviken, arg, riktigt ledsen eller bara lite irriterad....grin grin grin!

    Så....beklagar ego- gnällinlägg!!
    gnälligt värre här med.
    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07, William 100904~~
  • Trekidz

    D P:hoppsan, menade mor ;)


    Alla goda ting är 3: Elias Tilde & Lovisa :)
  • memba

    God fortsättning!

    Vi var på ultraljud i veckan, och allt såg bra ut! Så nu är det bara att hålla tummarna, är i v 14 nu tror jag! Men den här lille har fått mig att må sämre än med grabbarna, och jobbigt när man redan har 2 att ta hand om! Gubben tröttnar nog snart på mig, vi har ju ingen avlastning i närheten så blir ju han som får ställa upp!!

    Idag vaknade jag med migrän, vilket jag aldrig har, samt yrsel, så lite ofrivilligt tog han med ungarna ut!!

Svar på tråden MajMammor 2007 15