• susye

    Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2

    3 månader har snart gått igen.Tiden rusar fram

  • Svar på tråden Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2
  • susye
    Maia skrev 2010-08-01 07:31:31 följande:
    Hej på er.

    (fast det bara är jag)

    Hoppas att alla mår bra och har njutit av sommaren. Jo, jag börjar känna höstkänslor..

    För mig går det upp och ner men mest ner nu. Ska förmodligen träffa ö-läkaren på psyk snart och diskutera medicinerna. Bläh!

    Tänker på er,
    Kramar! 
    Ja hur det är här kan du väl tänka dig
    Det är nog klokt att du träffar ö-läakren så du får ordning på dina mediciner o kan få må bra o vara stabil
    Kram på dig
  • Maia
    susye skrev 2010-08-01 09:29:34 följande:
    Ja hur det är här kan du väl tänka dig
    Det är nog klokt att du träffar ö-läakren så du får ordning på dina mediciner o kan få må bra o vara stabil
    Kram på dig
    Jag vet gumman. Tänker ff på dig fast jag inte skrivit så mycket.
    Varma kramar! 
  • Wicke

    Jag är totalego! jag läser inte ikapp. Förlåt. Jag är tokkär, han vet hur elleråtminstonde att jag inte är "som alla andra" och köper det....nåja, än så lnge, jag har ju inte börjat dissa honom på riktigt än vilket jag vet att jag kan göra. MEN, jag orkar inte bry mig om logik den här gången....magen och bröstkorgen bara skriker VÄRME den här gången så jag släpper totalt. han är ynger än mig, har  nollkoll på kids och inte ett dugg synkat liv...så himla bra va? Dessutom var min senaste "förälskelse" en tjej så jag vet inte riktigt hur jag ska tackla allt. Men å andra sidan, det är lite kul att vara både BIpolär & BIsexuell   Nåja, jag håller feta tummar, både en och tio på att Ni har det hyfsat, helst skitbra. För mig växlar det och den här killen har snackat med sin syrra som råkar vara psykiatriker om mig. Jag tror det är bra. jag tror det kan hjälpa med förståelsen. Jag tror kanske till och med att jag skulle kuna tänka mig att "light-medicinera"
    ">


    ....får man den här är det väl bra?


    En verkligare verklighet tack! www.kackerlacka.wordpress.com
  • Maia
    Wicke skrev 2010-08-07 02:42:38 följande:
    Jag är totalego! jag läser inte ikapp. Förlåt. Jag är tokkär, han vet hur elleråtminstonde att jag inte är "som alla andra" och köper det....nåja, än så lnge, jag har ju inte börjat dissa honom på riktigt än vilket jag vet att jag kan göra. MEN, jag orkar inte bry mig om logik den här gången....magen och bröstkorgen bara skriker VÄRME den här gången så jag släpper totalt. han är ynger än mig, har  nollkoll på kids och inte ett dugg synkat liv...så himla bra va? Dessutom var min senaste "förälskelse" en tjej så jag vet inte riktigt hur jag ska tackla allt. Men å andra sidan, det är lite kul att vara både BIpolär & BIsexuell   Nåja, jag håller feta tummar, både en och tio på att Ni har det hyfsat, helst skitbra. För mig växlar det och den här killen har snackat med sin syrra som råkar vara psykiatriker om mig. Jag tror det är bra. jag tror det kan hjälpa med förståelsen. Jag tror kanske till och med att jag skulle kuna tänka mig att "light-medicinera"
    ">

    " target="_blank">


    ....får man den här är det väl bra?
    Härligt att vara kär.
    Njuut.. 
  • susye
    Wicke skrev 2010-08-07 02:42:38 följande:
    Jag är totalego! jag läser inte ikapp. Förlåt. Jag är tokkär, han vet hur elleråtminstonde att jag inte är "som alla andra" och köper det....nåja, än så lnge, jag har ju inte börjat dissa honom på riktigt än vilket jag vet att jag kan göra. MEN, jag orkar inte bry mig om logik den här gången....magen och bröstkorgen bara skriker VÄRME den här gången så jag släpper totalt. han är ynger än mig, har  nollkoll på kids och inte ett dugg synkat liv...så himla bra va? Dessutom var min senaste "förälskelse" en tjej så jag vet inte riktigt hur jag ska tackla allt. Men å andra sidan, det är lite kul att vara både BIpolär & BIsexuell   Nåja, jag håller feta tummar, både en och tio på att Ni har det hyfsat, helst skitbra. För mig växlar det och den här killen har snackat med sin syrra som råkar vara psykiatriker om mig. Jag tror det är bra. jag tror det kan hjälpa med förståelsen. Jag tror kanske till och med att jag skulle kuna tänka mig att "light-medicinera"
    ">

    " target="_blank">


    ....får man den här är det väl bra?
    njut, njut, njut
  • susye

    hur är det med er?
    ånegsten o smärtan skriker i mig.
    Idag bröt jag ihop så jag fick ringa akutpsyk.
    fick prata med en underbart förstående kvinna där.
    hon frågade om jag bara ville prata eller om jag ville komma dit o träffa läkare.
    men jag ahr tid hos min läkare på torsdag så jag sa att prata räcker.
    vi pratade i 45 minuter o ångesten släppte lite lite.
    men givetvis inte smärtan för det kan inget få att minska.
    hon sa att jag kan irnga när jag vill nu fram till imornbitti då mottagningen öppnar.
    får komma dit om jag behöver eller bara prata.
    är totalt slut nu.
    ska dra täcker över mig o vila om det går.

  • Maia

    susye, vet inga ord att skriva som kan hjälpa dig..

    Du ska veta att jag ff tänker på dig, även om jag inte skrivit.  Det har varit lite turbulent.

    Varma kramar till dig.. 

  • Maia

    Jag ska starta eget!!
    Kom på det nu imorse och har börjat planera. Ett café, fast originellt!
    Försöker bara fila lit på idéerna men sen är det bara att gå till af så får man väl hjälp där. Tror jag är ganska säker på vad jag är inne på men så är det ju detta med lokal. Å å å , kom på ett perfekt ställe som stått tomt flera år nu. Fast man undrar varför, det är bra läge. Måste kolla upp detta, kanske af som gäller då också, ller skatteverket..?

    Vad mycket att ordna men vad spännande!!

    Kraaam på er! 

  • Maia

    Jag flyger!
    De försöker ta bort min dröm och säger, det är för stressigt eller, kan vara en idé om några år. (?!)
    Jag tänker ändå på ett riktigt sätt sätta ihop mina idéer och göra en fullständig plan. Skiter i dem.

    Sambon har dessutom sagt att jag får göra vad jag vill hemma för att få det fint och mysigt. Även om jag är lite extra glad nu så inser jag ju att vi har ekonomiska begränsningar och får ta lite i taget *suck* men ändå.  

  • Maia

    Haft 2 (tror jag) depp dagar men idag mår jag underbart igen! Livet är härligt och jag har massa saker att fixa idag. Som vanligt vet jag inte vart jag ska börja men det löser sig säkert. MÅSTE få tag på en ny lght!!

    Hoppas ni alla har det bra, även om det bara är jag i tråden.

    Susye, massa kramar till dig! 

Svar på tråden Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2