• Hjärtat längtar

    Sydafrika-tråd!

    Hej!
    Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite Glad ge varandra råd och tips m.m

    Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.  

  • Svar på tråden Sydafrika-tråd!
  • ViljaDrömma
    gracel79 skrev 2011-10-13 21:29:12 följande:
    De var i guld och så var det en diamantliknande liten sten på så de kostade runt 600 kr tror jag. De kan ha funnits i silver också. Kommer inte riktigt ihåg.
    Tack för info! Inte helt gratis alltså....men värt pengarna ändå.
  • Qermit
    gracel79 skrev 2011-10-13 21:36:17 följande:

    Vet ni andra att det kom ett BB förra veckan?!Glad. Det var den familjen som väntat längst. Vet inte när de åker ner. Var en annan tjej här i tråden som fick reda på det av AC.


    Åh, så härligt för dem! Äntligen finns det lite "rättvisa" i väntan... Och underbart att höra att det kommer bb.
    ViljaDrömma skrev 2011-10-13 22:07:04 följande:
    Super!!!!

    Bra tänkt Q; alltså 8 BB kvar att dynga ut imorrn!!!!
    Eller hur?!
  • Längtande SA

    Ingen som hört nåt???????? Än är ju inte fredagen slut i och för sig! Hoppas Hoppas Hoppas få läsa positiva nyheter! KRAM på er

  • ViljaDrömma

    Det kom ett BB idag har jag hört. Men Qermit får nog berätta mer....Det var inte till dem tyvärr...

  • iVantansTider at Wordpress
    gracel79 skrev 2011-10-13 21:36:17 följande:

    Vet ni andra att det kom ett BB förra veckan?!Glad. Det var den familjen som väntat längst. Vet inte när de åker ner. Var en annan tjej här i tråden som fick reda på det av AC.


    Oj, var roligt! Tack för att du delar med dig!
    ViljaDrömma skrev 2011-10-14 16:29:13 följande:
    Det kom ett BB idag har jag hört. Men Qermit får nog berätta mer....Det var inte till dem tyvärr...
     Oj oj oj var nyfiken man blir!
  • hjärtelängtan

    Idag kom ett norskt par för deras första adoption och ett danskt par för deras andra. Nästa vecka (när vi åker hem), anländer en svensk och en holländsk familj. Denna vecka blir vi alltså två svenska, en norsk och en dansk familj här på Alleyn! Alla holländare åkte hem i dag, så lite tyst och tomt blev det minsann. De hade lite äldre barn med sig, så förutom alla småttingar som tultat omkring, har det bla badats och spelats fotboll för fullt!

  • gracel79
    hjärtelängtan skrev 2011-10-14 20:50:28 följande:
    Idag kom ett norskt par för deras första adoption och ett danskt par för deras andra. Nästa vecka (när vi åker hem), anländer en svensk och en holländsk familj. Denna vecka blir vi alltså två svenska, en norsk och en dansk familj här på Alleyn! Alla holländare åkte hem i dag, så lite tyst och tomt blev det minsann. De hade lite äldre barn med sig, så förutom alla småttingar som tultat omkring, har det bla badats och spelats fotboll för fullt!

    Kul med uppdatering från sydafrika. Hur är vädret nu? Varmt? Är ni nöjda med boendet?
Svar på tråden Sydafrika-tråd!