• Vädur 78

    Kramiiis vänner

    Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

    Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!


    ♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • Vädur 78
    kramiiis skrev 2010-12-17 07:29:58 följande:
    Morrn morrn!

    Vädur:

    Jobbar hemma idag *gäsp*
    Vad skönt
    ♥♥♥
  • Mammiztill2

    God morgon. Hoppas er dag blir bra. Vaknade vid 05 och försökt somna om. Avskyr att vakna så tidigt. Härligt 9 dagar kvar för dig. Efter morgon promenaden med hunden och frukost blir de till att ut och skotta. Kära plogbilen har vart här för ca en timme sedan.

  • kramiiis

    fattar inte hur jag kan vara så klumpig! skulle tända sänglampan, men det slutade med att jag lyckades slå handen hårt mot lampan och nu har jag skitont i höger hand och kan knappt hålla en penna, skriva på datorn går precis men gör skiiitont.
    *morr*

    *GÄSP*

    tur de tär fredag

    KS ringde förut, det var inga problem att få ut journalen, hon undrade bara varför, om vi skulle gå till nån annan i sverige för då skickar de direkt dit. Men jag sa att vi hade embryon i frysen i finland.... vilket ju är sant, även om jag just nu inte skall dit. Skitsamma, hon skulle skicka hem journalen iaf nice

    tycker om när saker går min väg

    förresten pratade med mamma igår om julafton, vi pratade rätt länge, alltså typ 20 min, brukar annars vara avklarat på 3.... och hon var trevlig heltsjukt.

    snart ska jag väl ta mig i kragen och be dem om ekomoniskt stöd... men inte riktigt än....


    please don't hurt me anymore
  • pluggande mamma
    kramiiis skrev 2010-12-17 09:22:19 följande:
    fattar inte hur jag kan vara så klumpig! skulle tända sänglampan, men det slutade med att jag lyckades slå handen hårt mot lampan och nu har jag skitont i höger hand och kan knappt hålla en penna, skriva på datorn går precis men gör skiiitont.
    *morr*

    *GÄSP*

    tur de tär fredag

    KS ringde förut, det var inga problem att få ut journalen, hon undrade bara varför, om vi skulle gå till nån annan i sverige för då skickar de direkt dit. Men jag sa att vi hade embryon i frysen i finland.... vilket ju är sant, även om jag just nu inte skall dit. Skitsamma, hon skulle skicka hem journalen iaf nice

    tycker om när saker går min väg

    förresten pratade med mamma igår om julafton, vi pratade rätt länge, alltså typ 20 min, brukar annars vara avklarat på 3.... och hon var trevlig heltsjukt.

    snart ska jag väl ta mig i kragen och be dem om ekomoniskt stöd... men inte riktigt än....
    Gu så bra!! Skönt att du får din journal hem Bra att du och din mamma kunde sitta och prata i lugn och ro! Kram
Svar på tråden Kramiiis vänner