• Vädur 78

    Kramiiis vänner

    Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

    Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!


    ♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • Lilla JJ

    Hoppas att det blir bra vad det än blir med de nya proverna och den nya gynekologen. Jag tycker att det låter väldigt lovande och som att det är en engagerad läkare. Ska du satsa på denna eller gå tillbaka till ryskan?

    Husläkaren kan mycket väl skriva ut antidepp, de kan en hel de numera.


    Mammas lille kille kom 100803
  • kramiiis

    Jag satsar på denna till en början iaf. Så får vi se vart det leder.

    Får väl pallra mig till husläkarn då. Snark

  • Mammiztill2

    Kramiis!

    Hoppas ni haft de bra utomlands.. läste om era magar usch då
    Synd att mannen inte var med då de sa något nytt.
    Att han som är beredd att sticka borde nu vara väldigt villig att iaf utreda om de kan ligga något bakom.
    Även en ren hälsokontroll på honom.. Du nämnde innan du for om hans viktuppgång och all Jobbe stress
    att iaf få kollat blodtrycket.
    Vilka möjligheter de tycks finnas där ni bor med olika läkare och alla harv älkommit med olika förslag på saker man kan göra och undersöka?!

    Tänkt något mer på livmoder massage?!

    varma kramar

  • nevadita
    hoppas77 skrev 2011-01-12 18:33:12 följande:
    Kramiis: tack för mysfika! Semla, I like . Kraam

    åh,avundsjuk Nevadita som inte fått semla på många dagar....


     


     


    KRAAAAM


    ..?:*¨¨*:?...Krumelura...?:*¨¨*:?..
  • kramiiis

    mammiz: vi hade en bra resa, så länge vi var borta iaf... sen kom vi hem och så började bråken igen. suck. Nu har det iofs varit bra hela denna veckan. *peppar peppar*

    Ja lite synd att han inte var med när det för första gången blev riktat mot honom, jag orkade inte ens ta upp det hemma igår, får väl bli idag. Jag bara är så trött och less på att jaga gynekologer och hitta lösningar och så orkar han inte ens bry sig om att komma ihåg tiderna när jag ska till de olika. men men...

    ja alltså han har gått upp sjukt mycket sen han började jobba i september. Inte alls bra, men att få iväg honom att kolla sig blir svårt. Han bryr sig lixom inte "det är inget fel på mig"...

    gaaaaaaaaaaaaaaaah.

    Jag nästa hoppas att han har genetiska defekter så att det krävs även spermadonation, då fan ska han få samma skit tillbax som han kastat på mig i fyra år. Demon

    vädur, hoppas, nevadita:


    please don't hurt me anymore
Svar på tråden Kramiiis vänner