• Diablo

    Våra älskade hästar, bildtråd!


    Hej alla hästbitna!
    Tänkte att det skulle vara kul med en tråd där vi kunde visa upp våra älsklingar, spelar ingen roll om det är kallblod, varmblod, renrasiga, araber, ponnys eller åsnor, alla är de lika älskade!
    Presentera gärna er häst.
    Här kommer min!
    Hon är ett 25 årigt arabsto med super fin stam, tyvärr spelar det ingen roll för hon ser mer ut som en ardenner Skämt åt sidan, hon är lite grov. Med ett humör som en unghingst. Hon är jätte rolig att rida och en underbar dressyrhäst. Hon hoppar som en kängru och har blivit utskrattad mer än en gång, men hon har mitt hjärta, denna gamla dam.

    Fler som vill visa upp sina älsklingar!
    Har man tur behöver man inget vett!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-30 17:10
    Tyvärr så har min gamla dam galopperat vidare till himlen,26 år gammal!
    RIP Pomeja!
  • Svar på tråden Våra älskade hästar, bildtråd!
  • Mother of 5



    grästuva skrev 2011-06-10 20:36:53 följande:
    Louise´s gamla häst? ser bekant ut Glad
    Hej hej...

    Lääängesen jag var inne på denna tråden. Ja, det var en bild på Carenina som kom från Louise. Hon är sen ett tag tillbaka hos Louise av olika skäl. Idag har vi en varmblodsvalack på 17år och ett shettissto på 8år med föl vid sin sida. Alla 3 kommer ifrån Louise.
  • Jea79
    many87 skrev 2011-08-12 17:04:41 följande:
    Tackar.
    Njae han är 160cm hög bara så inte så farligt stor =) 
    Nej, då va han inte det nej :) Var nog vinkelen på bilden då, för han såg så långbent ut :)
  • Griffonmatte

    Vill bara visa en bild på mitt gamla hjärta som jag sålde för ett tag sen nu.
    Men han finns i mina tankar varje dag, älskade häst Hjärta
    SÅ jobbigt när inte tiden finns....

    En vacker dag ska jag bo på hästgård igen!


  • terwa


    En lurvig Andy njuter i vårsolen. Tyvärr blev jag tvungen att avliva honom 2 augusti 25 år gammal.
    Världens bästa barnhäst .
  • Knasjojjobus

    Åh vad roligt att se att det finns massa hästtjejer här =) ska se om jag hittar nån bild på min gubbe =) Han är ett halvblod född 91. Haft han i snart 15 år, min lilla dotter älskar att rida på honom! Får knappt åka till stallet själv längre..haha

  • Jea79
    terwa skrev 2011-08-13 22:03:30 följande:

     


    En lurvig Andy njuter i vårsolen. Tyvärr blev jag tvungen att avliva honom 2 augusti 25 år gammal.
    Världens bästa barnhäst .
    Så fin han var, såg ut at riktigt njuta av solen :)
    Trevlig resa över Andy, frisk och glad i Trapalanda.. 
  • Griffonmatte
    Marlin16 skrev 2011-08-13 21:58:33 följande:
    Vilken läcker islandshäst, älskar den färgen, som ingen annan har!!
    Tyvärr är färgen ganska vanlig..... Men han var/är bra fin, lille pojken Solig
    Men nu glädjer han någon annan hästtjej!
  • Marlin16

    För mig är den ovanlig son aldrig har med islandshästar att göra
    Jag rider sv. Halvblod oh fuxar är dom Alla 6

Svar på tråden Våra älskade hästar, bildtråd!