• Diablo

    Våra älskade hästar, bildtråd!


    Hej alla hästbitna!
    Tänkte att det skulle vara kul med en tråd där vi kunde visa upp våra älsklingar, spelar ingen roll om det är kallblod, varmblod, renrasiga, araber, ponnys eller åsnor, alla är de lika älskade!
    Presentera gärna er häst.
    Här kommer min!
    Hon är ett 25 årigt arabsto med super fin stam, tyvärr spelar det ingen roll för hon ser mer ut som en ardenner Skämt åt sidan, hon är lite grov. Med ett humör som en unghingst. Hon är jätte rolig att rida och en underbar dressyrhäst. Hon hoppar som en kängru och har blivit utskrattad mer än en gång, men hon har mitt hjärta, denna gamla dam.

    Fler som vill visa upp sina älsklingar!
    Har man tur behöver man inget vett!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-30 17:10
    Tyvärr så har min gamla dam galopperat vidare till himlen,26 år gammal!
    RIP Pomeja!
  • Svar på tråden Våra älskade hästar, bildtråd!
  • ElTh

    Tack!
    Fast idag var han billig... red lektion och han stökade som tusan.. haha :)

    Ditt föl var verkligen sockersött!

  • many87

    Hehe dessa härliga djur med sina bus =)

    Tack hon är en riktigt charmtroll, väldig busig liten dam, längtar tills hon kommer hem i vår =D 

  • terwa


    Här kommer sista bilden på min häst som ju tyvärr inte finns kvar bland oss. Han blev ju tvungen att avlivas 1 och en halv vecka efter vi fotade bilden. 
  • Anna86
    terwa skrev 2011-11-19 13:27:15 följande:

     


    Här kommer sista bilden på min häst som ju tyvärr inte finns kvar bland oss. Han blev ju tvungen att avlivas 1 och en halv vecka efter vi fotade bilden. 
    Vilken mysig bild!
  • many87
    Gsson skrev 2011-11-25 21:14:36 följande:
    Ber om ursäkt för dålig kvalitet, tagen med telefon. Min fantastiska Hilmir-Snaer!

     


     


     


    Vilken snygging Skrattande
  • Veronica 223
    Gsson skrev 2011-11-25 21:14:36 följande:
    Ber om ursäkt för dålig kvalitet, tagen med telefon. Min fantastiska Hilmir-Snaer!

     


    Jättefin!  :)  Men den kan inte vara gammal, eller?
    Det går inte att bli kommunist för att lösa fritidsproblemen!
  • Gsson

    Jo, han är född 98. Dock inte särskilt gammal för att vara islandshäst, han är nog i sina bästa år just nu! Ska komplettera med några tjusiga avkommor jag har senare :)

  • Veronica 223

    Väldigt smäcker och lätt i typen!


    Det går inte att bli kommunist för att lösa fritidsproblemen!
Svar på tråden Våra älskade hästar, bildtråd!