• Anonym (Blånekar)

    Jag kommer aldrig erkänna!!!!

    Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

    Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

    Jag börjar!

    Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

    Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

    Nu är det er tur!

    Vad kommer Ni aldrig erkänna?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

    Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

  • Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym (jag är normal:-D)

    Jag känner mig så normal efter denna tråd trots att jag aldrig skulle erkänna öppet att jag är mer gay än straight trots att jag gift mig med en man

  • Anonym (Lillfisen)

    Jag kommer aldrig erkänna att -

    - jag är så rädd för döden att jag ligger och skakar ibland, och gråter riktigt mycket.

    - jag älskar första känslan när en förkylning är påväg.

    - jag tycker mina bröst har blivit finare efter jag fött barn än va dem var innan.

    - jag hatar att bli tillsagt att göra saker.

    - älskar att säga till folk att göra saker :P

    Nu kommer jag inte på mer. 

  • Anonym (kommer aldrig...)

    Kommer aldrig erkänna att jag ibland har dumpat killar för att dom har för liten k*k
    Kommer aldrig erkänna att det var jag som "tappade" mitt ex laptop i golvet så den gick sönder, skyllde istället på vår 1 åriga dotter.
    Kommer aldrig erkänna att jag ibland har haft tanken på att sälja mina trosor på internet till snuskgubbar bara för att tjäna ihop lite extra pengar.
    Skulle aldrig erkänna att jag ibland "svälter" mig bara för att gå ner nått kilo.
    Kommer aldrig erkänna att jag är jävligt bra på att låssas lyssna när folk pratar när jag egentligen sitter och planerar min dag i huvudet

  • Anonym (Ja jisses ja)

    Jag kommer aldrig våga erkänna att jag tycker jag var s¨å jävla mycket duktigare på att föda barn ään många andra för att jag inte använde någon kemisk smärtlindring alls och inte höll på att gnälla och skrika utan bara fokusera och födde barnen.
    När jag ser förlossningsprogram så retar jag mig som bara den på alla gnälliga fjantar som ber om total bedövning och sen bölar att de inte vill/orkar osv. Vad trodde dom liksom?
    jag känner mig så perfekt och bra när jag ser/hör sånt där.

    Jag kommer aldrig erkänna att jag faktiskt tycker att jag är smartare än min man.

    Jag kommer aldrig erkänna att jag faktiskt anser att jag vet bäst vad det gäller hur man gör saker och hur man agerar med barnen.

    Jag kommer aldrig erkänna att jag nästan varje dag äter 150-200 gr choklad

  • Anonym (hjälp)

    Började läsa tråden och tyckte det var lite roligt men vissa saker är ju bara FÖR sjuka. Känner mest för att dränka mig i badkaret och hoppas på att nästa generation inte är lika självupptagna som folk nu är. Det pekar ju inte direkt åt det men det vore den högsta dröm jag kan komma på.

    Om alla bara slutade tro att man fokuserade på sig själv när man egentligen ägnar all sin tid åt att hata andra och se andras brister så kanske man skulle må lite bättre? Känner mig som en gnällkärring men utifrån det jag kan se här så verkar det som att allt kretsar runt vad andra gör med sitt liv och hur man kan vara så förjävlig som möjligt utan att det märks.

    Urk!

    Det jag aldrig skulle våga erkänna själv är att jag funderar så mycket på saker ur olika perspektiv hela dagarna att jag ibland inte vet vart jag står i vissa frågor. Jag funderar på om jag ens vet vad jag tycker.  

  • Anonym (Ann Onym)

    Jag kommer aldrig erkänna att jag tänder på påhittad incestporr & ung/gammal porr... Inte heller att jag nästan aldrig tvättar händerna efter toalettbesök och att jag petar i näsan OCH äter upp snoret.

  • Anonym (tessa)
    Anonym (mula) skrev 2011-04-04 23:13:57 följande:
    just vad jag tänkte och kände

    små hygieniska missar känns väl rätt irrelevant när folk drömmer om
    att elakheter som våta drömmar...

    men kanske behöver man ge uttryck för det dåliga samvetet nånstans?

    jag erkänner att jag får dåligt samvete för ALLT.
    jag får dåligt samvete just nu för att eftersom jag inte sover så kommer jag kanske ha lite mindre tålamod imorgon i nån situation och då får barnen lida för att jag var uppe 10 min extra...

    jag berättar direkt för min man om jag kände ett ryck i lilltån att att prata med en annan kille, alt. killen stötet på mig... jag kan inte leva med samvetet.

    jag är sjuk åt andra hållet
    Jag är nog också överdriven, det har blivit ett tvångsbeteende att vara så extremt ärlig, speciellt mot min kille. Detta trots att han ber mig att INTE vara det. Jag har ett behov av att vara öppen om mina tankar och känslor, och vill att andra ska vara likadana. Är inte folk som mig så litar jag inte på dom. Främst för att detta är mitt skräck-scenario, att jag tror dom är "normala och bra" men sen i själva verket är ganska hemska på insidan. Nu menar jag inte att någon i tråden ÄR hemsk som person även om vissa medvetna handlingar som tagits upp är hemska.

    Detta är väl ytterligare en sak jag aldrig kommer erkänna, att jag nog är lite neurotisk och har tvångsbeteenden. Inte har jag någon vidare bra självinsikt i det heller, för jag tycker alla borde vara så här.
  • Linnea My Angel
    mion skrev 2011-04-04 21:23:52 följande:
    Näe för fan så synd om dessa extremt störda människor som ersänner saker som dom hade fått fängelse för om folk kom på dom....  O synd om er som inte kan få läsa om skiten...  Vissa saker är beundrande roliga  men vissa saker är SJUKT magstarkt! o det STÅR jag för,kom igen när ni inte är anonyma så får vi se vilka ni är!
    Här har du en som håller med dig fullt ut Glad.. Jag förstår mig Inte på folk alls.. Man blir ju nästan mörkrädd :S
    (*Den som vet sanningen om mig, är JAG själv*)
  • Anonym
    Anonym (me!) skrev 2011-04-04 08:44:26 följande:
    Hmm...

    Jag skulle aldrig erkänna (eller kanske säga rakt ut för fara för mitt eget liv) att jag tycker att alla som skaffar barn är idioter som inte har bättre att göra och förstör sina liv. Jag bar ler falskt och grattar, men tycker synd om dom för dom är så hjärntvättade och har så tråkiga och tomma liv. 
    .. och precis så tycker jag om folk som väljer att inte skaffa barn. Tungan ute
  • Anonym (smygätaren)

    Jag kommer aldrig erkänna att jag älskar känslan av att äta mig proppmätt... till den grad att jag nästan spyr. Sen väntar jag en stund och äter mera...
    Älskar att äta och känna hur magen riktigt sväller upp! Sen ligga i sängen och se film och mumsa chips!
    Att jag tänder på riktigt feta människor och älskar att se dem äta...Skäms
    att jag en kväll pressade i mig en stor familjepizza och sen dessutom åt upp massa rester! Trodde seriöst jag skulle spricka men njöt!!
    Sjukt? hihi

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!