• Anonym (Blånekar)

    Jag kommer aldrig erkänna!!!!

    Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

    Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

    Jag börjar!

    Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

    Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

    Nu är det er tur!

    Vad kommer Ni aldrig erkänna?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

    Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

  • Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym (I)

    Att många barn är grymt fula
    Speciellt barn som föds utan hår och sen går skalliga i flera månader, sånna barn e så grymt fula så de finns inte

  • Anonym (Har Inre Ondska)

    Jag kommer aldrig heller ekänna:

    Att jag har självmordstankar varje dag.

    Att jag längtar efter att mitt barn blir 3 år så pappan kan ta det varannan vecka.
    Pappan som jag vet behandlar barnet illa.

    Att jag tränar flera gånger i veckan när barnet är på dagis.
    Att jag alltid handlar innan jag hämtar barnet från dagis.

  • Anonym (fegisar)
    Anonym (I) skrev 2011-04-05 13:15:45 följande:
    Att många barn är grymt fula
    Speciellt barn som föds utan hår och sen går skalliga i flera månader, sånna barn e så grymt fula så de finns inte
  • Anonym

    Jag skulle inte öppet erkänna att jag avskyr min bror. Min mamma har berättat under hela min tonårstid hur hon behandlades annorlunda av min mormor och hur min morbror fick allt serverat på silverfat och att hon aldrig skulle göra något sådant. Under större delen av min uppväxt har min bror fått allt han pekat på, även som vuxen. Han bor i en annan stad och om han blir förkyld så skickar min mamma Ipren eller vitaminer med posten så att han ska slippa gå ut.

    Precis efter att min son dött fick min familj bo hos min mamma ett tag, det var under julen så min bror var också där. Han betedde sig som ett barn hela tiden, om jag satt och grät kunde han plötsligt kasta en kudde på mig eller när middagen serverades tyckte han att jag kunde äta i vardagsrummet eftersom han ville ha fötterna på en stol.

    När jag senare blev gravid igen så var jag mycket orolig, och mitt i graviditeten drabbades jag av enorma smärtor i magen och sjukhuset ville att jag skulle komma så snabbt jag kunde. På vägen till sjukhuset skulle vi lämna vårt äldre barn hos min mamma så hon kunde passa henne, men mamma hade lovat att köra min bror till några kompisar så hon kunde inte passa barnet om vi inte körde min bror till kompisarna. Min bror var vid det tillfället 22 år.

  • Anonym

    Att jag tycker min mamma är en bortskämd jävla kossa som har allt men ändå inte städar sitt fantastiskt fina hus.
    Att min moster har bortskämda jävla snorungar som bara ligger o gapar om att bli servade av sin mamma, de får ALLT serverat!! Kommer gå åt skogen för dem när dem blir stora....tyvärr!!!
    Att min kompis som tränar varje dag har en helt sjukt ugly kropp, hon tror hon e så snygg!!!

    Att jag kissade i min laptop på fyllan förra året.... galet onykter :/
    Att jag avskyr invandrare och håller i stor del på SD, men ogillar JÅ utvecklingstörda utseende!! Karln är helt slut!!!
    Att jag gillar tjejer
    Att jag ser ner på många av mina sk vänner när jag äntligen har fått upp ögonen, ogillar ordet WT, men det passar rätt bra...
    Att jag saknar min sons pappa (SOM VÄN) för han är en sån jävla bra människa!!
    Jag ser ner på folk som är ointelligenta, trots att jag gärna låter folk tro att jag är på deras nivå, Jag ÄR smartare än dom!!
    Att en kompis som skirivit om sina MF på fb får helt enkelt skylla sig själv, hon lever på snask och kaffe, sen undrar hon varför barnet inte klarar sig...öhhh???? Sen att hon skriver det där så tidigt förklarar bara hennes intelligensnivå...
    Tycker folk i allmänhet är rätt så blåsta

    Saken är den att jag skulle nog kunna erkänna det mesta här ^^ 

  • Tr0ust
    Anonym (provocerad) skrev 2011-04-05 13:14:54 följande:
    - jag blir fruktansvärd provocerad när jag ser folk som kör runt med sina barn i baksätet utan bilbarnstolar eller ibland ens bälte. Ofta är detta invandrare.

    -jag blir även fullkomligt illamående när jag ser gravida som röker. Ca 300 bebisar dör i sina mammors magar varje år, och jag är så elak så jag hoppas att det ska vara en rökare som drabbas nästa gång.

    Jag har förlorat ett barn sent i graviditeten trots att jag varken rökte, drack en endaste droppe alkohol eller utsatte mig för något annat skadligt. Vårt barn dog ändå. Och så finns det puckon som röker trots att det ökar risken för t.ex. moderkaksavlossning rejält.
    Det dör är bullshiet! :) Moderkakan kan inte lossna :) Det förklarade en läkare för mig. Sorry! :)
  • Anonym (biet)

    ...Att jag är trött på mina vänner och önskar jag kunde peka ut folk jag kunde byta ut dom mot.
    ...Att jag ibland önskar att min adoptivpappa var död. För pågrund av honom så förlorade jag mitt barn.
    ...Att jag önskar att mitt barns pappa satt i fängelset för allt dumt han gjort.
    ...Att jag planerat att ta mitt ex pengar för att kunna försörja VÅRAT barn som han aldrig betalat något för.
    ...Att jag tycker min sambo är löjlig som blev sur över att jag hade handduken på golvet- då han inte ens kan städa hemma någonsin.

    kommer fler snart..

  • Anonym (hehehe)

    att jag föraktar människor som lurar sina partner att skaffa barn. (tex skippa ppiller)
    De är egoistiska jävlar.

  • Tr0ust

    För J*vla bra tråd alltså :D Roligt att läsa! Skrattar ihjäl mig på vissa kommentarer !

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!