• Anonym (Hopplös:))

    Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

    Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

    Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

    Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

    Kom igen! Gör mig sällskap!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

    EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

    Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

  • Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Glädje58
    Anonym (ny) skrev 2011-08-25 18:39:05 följande:
    ja jag vet inte exakt hur länge det blir. lite trist att sitta tyst hela dejten å andra sidan så är det ju trevligt att sitta nära varandra o se vad man tycker om det
    Å andra sidan kanske det är trist att sitta tyst o glo på sin andra dejt

    Kanske kan ta en film o sen en fika efteråt bara, behöver ju inte bli allt för länge ändå...
    Vad sägs om att bowla?
  • Anonym (ny)
    Glädje58 skrev 2011-08-25 20:51:55 följande:
    Vad sägs om att bowla?
    ja why not? ska höra med honom vad han har lust att hitta på annars tar vi bara en fika. jag tror inte det kommer bli pinsamma tystnader men vi får väl se
  • Anonym (Loser)

    Nu har jag inte skrivit här på evigheter men kan ju lugnt säga att min drömman finns då verkligen inte på HP
    eller snarare kanske.

  • Glädje58
    Anonym (ny) skrev 2011-08-25 21:13:05 följande:
    ja why not? ska höra med honom vad han har lust att hitta på annars tar vi bara en fika. jag tror inte det kommer bli pinsamma tystnader men vi får väl se

    Bowling är faktiskt rätt så bra. Under tiden man spelar kan man ändå prata, få ögonkontakt, pika varandra, ta på varandra och busa lite sådär härligt.
  • Anonym (ny)
    Glädje58 skrev 2011-08-25 21:19:52 följande:
    Bowling är faktiskt rätt så bra. Under tiden man spelar kan man ändå prata, få ögonkontakt, pika varandra, ta på varandra och busa lite sådär härligt.
    ja kanske ska föreslå det...inte helt fel. förutom att jag är tävlingsmänniska o jag kanske blir galen om jag förlorar
  • Glädje58
    Anonym (Loser) skrev 2011-08-25 21:18:03 följande:
    Nu har jag inte skrivit här på evigheter men kan ju lugnt säga att min drömman finns då verkligen inte på HP
    eller snarare kanske.


    Inom en snar framtid kanske Glad


    Den första september kommer de att släppa loss hundra tiopoängare, så håll dig redo...

  • Anonym (Loser)
    Glädje58 skrev 2011-08-25 21:22:48 följande:

    Inom en snar framtid kanske Glad


    Den första september kommer de att släppa loss hundra tiopoängare, så håll dig redo...


    Yay ! Jag är så redo man kan bli!
  • Glädje58
    Anonym (ny) skrev 2011-08-25 21:20:33 följande:
    ... jag kanske blir galen om jag förlorar

    Så ska det låta, sänk honom med tre strike på rad och funkar inte det så kan du råka tappa klotet på hans fot. Sen tar du med honom och sköter om honom, blås lite på tårna
  • Anonym (Hopplös:))
    Glädje58 skrev 2011-08-25 20:51:55 följande:
    Vad sägs om att bowla?
    Ja bowla är en bra idé tycker jag. Socialt så man kan prata men ändå ine tvingande som en fika.
    Dessutom är det riktigt kul att bowla!
    Eller biljard, så kan man puta lite med rumpan
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!