• Anonym (Hopplös:))

    Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

    Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

    Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

    Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

    Kom igen! Gör mig sällskap!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

    EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

    Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

  • Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • starchild81

    Verkar finnas en del hmm mindre begåvade människor på  HP iaf, är det ngn som har liknande erfarenhet av den sidan. Har två tjejer som besökt min sida typ 15  ggr vardera utan att lämna ngt mess Stor varningsklocka på det  i min mening iaf ;)..... {#emotions_dlg.djavulsk}
     

  • Anonym (ny)
    starchild81 skrev 2011-11-22 11:58:47 följande:
    Verkar finnas en del hmm mindre begåvade människor på  HP iaf, är det ngn som har liknande erfarenhet av den sidan. Har två tjejer som besökt min sida typ 15  ggr vardera utan att lämna ngt mess Stor varningsklocka på det  i min mening iaf ;)..... {#emotions_dlg.djavulsk}
    eller också kan det vara så att de glömmer ditt nick och inte inser det förrän efteråt.
    Jag har råkat skriva till en kille 2 ggr fast jag fått tillbaka att han inte är intresserad. Det är så mkt liknande namn så ibland är det jävligt svårt att hålla reda på!
  • Anonym (Min tur snart?)
    starchild81 skrev 2011-11-22 11:58:47 följande:
    Verkar finnas en del hmm mindre begåvade människor på  HP iaf, är det ngn som har liknande erfarenhet av den sidan. Har två tjejer som besökt min sida typ 15  ggr vardera utan att lämna ngt mess Stor varningsklocka på det  i min mening iaf ;)..... {#emotions_dlg.djavulsk}
    Jag har befunnit mig mest på Hp och en kille som besökt min sida över ett 70-tals gånger. Tror han skrev nåt i början och jag svarade lite artigt att jag inte var intresserad. Men han fortsatte att skriva ändå. Så jag slutade svara. Men han fortsätter att besöka min sida och har nu då kommit upp i över 70-tals besök Förvånad
    Smecker skrev 2011-11-22 11:34:51 följande:
    Men varför oroa sig för saker man ändå inte kan kontrollera? Varför inte njuta till 100% av tiden tillsammans med din dejt istället för att i bakhuvudet oroa dig? Lev lite mer i nuet, det som kommer det kommer, vare sig du vill eller inte, medans nuet bara finns just nu och kommer aldrig åter. Är det så du vill komma ihåg dejterna, som tiden du gick och oroade dig för ifall han bara var ute efter din kropp?
    Jag vill ju inte oroa mig, tror du det är nåt jag bestämt mig för att göra för att jag tycker det är kul eller?
    Jag tycker ju om den här killen och skulle verkligen tänka mig en fortsättning och om han bara är ute efter att utnyttja mig så vill jag inte vara med om det... är det så illa av mig att vara lite orolig??? 
  • starchild81
    Anonym (ny) skrev 2011-11-22 12:03:13 följande:
    eller också kan det vara så att de glömmer ditt nick och inte inser det förrän efteråt.
    Jag har råkat skriva till en kille 2 ggr fast jag fått tillbaka att han inte är intresserad. Det är så mkt liknande namn så ibland är det jävligt svårt att hålla reda på!
    Får la droppa ett mess till den anda då o se ;) om hon är ngt att ha.  Hon kanske väger upp det hela med att vara socialt kompetent......  

    Hmm det va visst bara 12 ggr hon hade kikat in på min profil. Brukar ha en fallenhet för att få mindre åtråvärda eller snarare tämligen skumma brudar efter mig.... Tacka gudarna för kontantkort Solig
  • Anonym (ny)

    Nä fan nu tänker jag gå helt på min känsla!! Om det inte känns helt 100% så varför ska jag hålla på att låtsas?! Jag tänker att jag ska ge dem fler chanser men innerst inne har jag ju ändå bestämt mig och då är frågan vad som kan ändra denna uppfattning? En dejt till lär väl knappast ändra den.

    Jag vill ha HELA paketet! ALLT ska kännas bra! Jag menar inte att man ska bli tokkär på studs men man ska känna att alla bitar passar på nåt vis!
    Jag tänker så diplomatiskt hela tiden. Jag är så jävla snäll hela tiden och vill vara alla till lags i stället för att säga, "nej jag kände att detta inte var nåt för mig" jag har så svårt för konflikter och att liksom säga saker som kan göra nån annan ledsen. Detta att träffa nån är ju dock bara JAG som kan bestämma och jag ska ju inte fortsätta träffa nån för att vara snäll!

  • Anonym (Min tur snart?)
    Anonym (ny) skrev 2011-11-22 12:15:17 följande:
    Nä fan nu tänker jag gå helt på min känsla!! Om det inte känns helt 100% så varför ska jag hålla på att låtsas?! Jag tänker att jag ska ge dem fler chanser men innerst inne har jag ju ändå bestämt mig och då är frågan vad som kan ändra denna uppfattning? En dejt till lär väl knappast ändra den.

    Jag vill ha HELA paketet! ALLT ska kännas bra! Jag menar inte att man ska bli tokkär på studs men man ska känna att alla bitar passar på nåt vis!
    Jag tänker så diplomatiskt hela tiden. Jag är så jävla snäll hela tiden och vill vara alla till lags i stället för att säga, "nej jag kände att detta inte var nåt för mig" jag har så svårt för konflikter och att liksom säga saker som kan göra nån annan ledsen. Detta att träffa nån är ju dock bara JAG som kan bestämma och jag ska ju inte fortsätta träffa nån för att vara snäll!
    Helt rätt!  
  • Anonym
    Anonym (ny) skrev 2011-11-22 12:15:17 följande:
    Nä fan nu tänker jag gå helt på min känsla!! Om det inte känns helt 100% så varför ska jag hålla på att låtsas?! Jag tänker att jag ska ge dem fler chanser men innerst inne har jag ju ändå bestämt mig och då är frågan vad som kan ändra denna uppfattning? En dejt till lär väl knappast ändra den.

    Jag vill ha HELA paketet! ALLT ska kännas bra! Jag menar inte att man ska bli tokkär på studs men man ska känna att alla bitar passar på nåt vis!
    Jag tänker så diplomatiskt hela tiden. Jag är så jävla snäll hela tiden och vill vara alla till lags i stället för att säga, "nej jag kände att detta inte var nåt för mig" jag har så svårt för konflikter och att liksom säga saker som kan göra nån annan ledsen. Detta att träffa nån är ju dock bara JAG som kan bestämma och jag ska ju inte fortsätta träffa nån för att vara snäll!
    Nej va´fan, har du bra ekonomi behöver du ju inte ta något halvmässigt. De flesta tar ju nån för att bli två om utgifterna.
  • Anonym (ny)
    Anonym skrev 2011-11-22 12:18:43 följande:
    Nej va´fan, har du bra ekonomi behöver du ju inte ta något halvmässigt. De flesta tar ju nån för att bli två om utgifterna.
    haha
    nä det har jag inte tänkt mig
  • starchild81
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-22 12:06:07 följande:
    Jag har befunnit mig mest på Hp och en kille som besökt min sida över ett 70-tals gånger. Tror han skrev nåt i början och jag svarade lite artigt att jag inte var intresserad. Men han fortsatte att skriva ändå. Så jag slutade svara. Men han fortsätter att besöka min sida och har nu då kommit upp i över 70-tals besök Förvånad
    Hur är det där? många skumma typer där?  Den är ju gratis så det torde ju vara ett visste kliente av människor som söker sig dit? Kan du ge en objektiv bedömning av sidan? Eller är det bättre o regga sig på ngn betalsida för att slippa bottenskrapet? 
  • Anonym
    Anonym (ny) skrev 2011-11-22 12:20:17 följande:
    haha
    nä det har jag inte tänkt mig
    Nä, och eftersom du är ute efter en snygg man med bra yrke, vältränad etc., och du själv sannolikt ser högst alldaglig ut, är det dessvärre kört med den stora kärleken för dig. Det är ju nämligen så det funkar.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!