• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • bebis maj 12


    Vad tror ni om detta??
    Mf i aug och kan inte tro att de tagit sig direkt..testade i helgen ,men då negativt..tror jag har BIM ons eller torsd
    Mamma till Jesper -95,Silas -09 Sackarias -10
  • fashionista
    bebis maj 12 skrev 2011-09-19 11:17:18 följande:


    Vad tror ni om detta??
    Mf i aug och kan inte tro att de tagit sig direkt..testade i helgen ,men då negativt..tror jag har BIM ons eller torsd
    Ser positivt ut i mina ögon!:)
  • bebis maj 12
    fashionista skrev 2011-09-19 11:18:19 följande:
    Ser positivt ut i mina ögon!:)
    Åh ja hoppas..strecket är tydligare i verkligheten..har så dålig kamera..
    Mamma till Jesper -95,Silas -09 Sackarias -10
  • fashionista
    bebis maj 12 skrev 2011-09-19 11:20:34 följande:
    Åh ja hoppas..strecket är tydligare i verkligheten..har så dålig kamera..

    Då får du nog börja ta in att du har ett litet frö därinne! :)
  • Skrutt 83
    bebis maj 12 skrev 2011-09-19 11:17:18 följande:


    Vad tror ni om detta??
    Mf i aug och kan inte tro att de tagit sig direkt..testade i helgen ,men då negativt..tror jag har BIM ons eller torsd
    GRATTIS!!! Helt klart ett plus! Vad roligt för er!! Så glad för er skull!
    fashionista skrev 2011-09-19 11:15:14 följande:
    Jag hade 14 dagar mellan förra blödning och ÄL. Hade ÄL den 8/9 så ägget borde ha släppt den 9/9.

    På dag 5 efter ÄL fick jag kraftiga värkar i nedre delen av magen. Kändes ungefär som stick/hugg och att livmodern drog ihop sig. Varade i typ 10min o gjorde förskräckligt ont! Sen ÄL så har brösten ömmat och spänt som tusan och nu idag började jag må illa efter att jag ätit. Känns som man ska få uppstötningar närsom.

    Oj, vad tidigt du testar isåfall! Då kommer du nog säkert få utslag närmare BIM! Hoppet är ju LÅNGT ifrån ute för dig!     
    Låter som väldigt lovande symtom! Haha ja i såfall är det ju väldigt tidigt att börja testa nu men jag testade ju för att jag trodde jag hade äl mkt tídigare. Hade den kommit när jag först trodde hade jag varit¨på äl+12-13 idag ca..
    Men eftersom jag inte vet när den/om den kom så har jag testat varje morgon senaste dagarna. Det är först nu jag börjat misstänka att äl var först förra veckan. Så testet idag är säkert bara spök..
    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • Skrutt 83

    Kul med lite handlar iallafall, synd att det var så dyrt! Ja det låter som en toppenplan! Det tycker jag vi spikar! :) ja du detta är skumt, misstänker att Äl kan varit förra veckan.. Men så skumt med testet.. Bara vänta och se. Ringer gärna sen, pappa sitter mittemot just nu så slår en signal när jag kan tala ostört! Hörs sen! Kram

  • Skrutt 83
    Skrutt 83 skrev 2011-09-19 11:29:33 följande:
    Kul med lite handlar iallafall, synd att det var så dyrt! Ja det låter som en toppenplan! Det tycker jag vi spikar! :) ja du detta är skumt, misstänker att Äl kan varit förra veckan.. Men så skumt med testet.. Bara vänta och se. Ringer gärna sen, pappa sitter mittemot just nu så slår en signal när jag kan tala ostört! Hörs sen! Kram
    haha ignorera mitt meddelande, skrev galet! Trodde jag satt och skrev ett sms, är lite förvirrad idag!
    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • Ekloffen


    jag är inte gravid enligt alla märken som finns utom CB så detta är ett spökstreck för mig:
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester