• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Ljushuvudet

    Slemtorsk jag tycker man kan ana ngt på ditt test där hoppas det är ett riktigt streck och att du får starkare plus

  • slemtorsk i din bralla
    Ljushuvudet skrev 2011-11-03 16:30:17 följande:
    Slemtorsk jag tycker man kan ana ngt på ditt test där hoppas det är ett riktigt streck och att du får starkare plus
    Jo det hoppas jag med...så klart :-P Men det återstår att se- tydligen- bara att fortsätta testa och hoppas...
  • Ljushuvudet


    Lufsan jag tog mig friheten att trixa med ditt kort, hoppas det var ok Drömmer Jag satte ut en pil där jag tycker det ser ut som ett streck
  • slemtorsk i din bralla
    Ljushuvudet skrev 2011-11-03 16:38:04 följande:

     


    Lufsan jag tog mig friheten att trixa med ditt kort, hoppas det var ok Drömmer Jag satte ut en pil där jag tycker det ser ut som ett streck
    ja precis där jag tyckte mig se ett också... betydligt "tydligare" än på mitt test iaf...
  • Ljushuvudet
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-11-03 16:33:15 följande:
    Jo det hoppas jag med...så klart :-P Men det återstår att se- tydligen- bara att fortsätta testa och hoppas...
    Ja, det är inte så mycket mera man kan göra. Jo klart man kan inte testa och vänta en vecka, men vem fasiken har tålamod med sånt Att testa ger ju en ganska härlig kick just när man sitter och väntar på resultatet Solig
  • Ljushuvudet
    Lövet22 skrev 2011-11-03 16:18:24 följande:
    Jag tror fast jag fått konstiga test att jag har ägglossning nu. Har sjukt ont o magen och super svullen. Får knappt på mig jeansen. Dessutom känns det som jag har en snigel mellan benen när jag går. dessutom svid i bröstvårtorna. Det brukar jag ha vi äl.
    Du får kika och se om du har ÄL-flytningar som ska vara som äggvita och gå att "bygga-bro" mellan tumme och pekfinger. Ursäkta för detta lät riktigt nasty..haha
  • slemtorsk i din bralla
    Ljushuvudet skrev 2011-11-03 16:40:28 följande:
    Ja, det är inte så mycket mera man kan göra. Jo klart man kan inte testa och vänta en vecka, men vem fasiken har tålamod med sånt Att testa ger ju en ganska härlig kick just när man sitter och väntar på resultatet Solig
    nä precis... en vecka lär jag inte vänta.. några timmar kanske *ASG*

    Har tester så jag kan testa 2-3 ggr/dag nu fram till BIM... sen är det ju IVF för hela slanten
  • Ljushuvudet
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-11-03 16:43:29 följande:
    nä precis... en vecka lär jag inte vänta.. några timmar kanske *ASG*

    Har tester så jag kan testa 2-3 ggr/dag nu fram till BIM... sen är det ju IVF för hela slanten
    Då skulle jag också testa så om jag var i din sits. Hoppas att det tagit sig för er denna gången och vad spännande att få se de kommande dagarna vad som händer på dina test. Fast också väldigt bra att ni har planerad IVF också!
  • lillabambi
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-11-03 16:43:29 följande:
    nä precis... en vecka lär jag inte vänta.. några timmar kanske *ASG*

    Har tester så jag kan testa 2-3 ggr/dag nu fram till BIM... sen är det ju IVF för hela slanten
    jag ser ett svagt streck där brallan har satt en pil.... håller tummarna för dej :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester