• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2011-11-04 20:13:34 följande:
    hihi gör det i smyg o överaska han sen när du väl får ett plus :) mycket roligare
    ja precis =) sist jag köpte test så hittade han kvittot och fäste det på min tandborste .. jag log lite sött och han skrattade och skakade på huvudet när jag upptäckte det ,man kan inte dölja nåt för honom =) han tycker man ska vänta och kommer inte mensen kan man testa.. men det förstör ju allt det roliga =)
  • sweasmamma
    klurilur skrev 2011-11-04 20:28:52 följande:
    Hade bim 31 oktober alt 1 november.

    Satt och tittade på samtliga gravtester sedan innan. Och man ser ett svagt steck på igår och morgonens test. Men  de är ju torkade och gamla:P
    hmm men lägg ut dom så vi får kika. kom strecket inom utsatt tid??
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-11-04 20:58:22 följande:
    ja precis =) sist jag köpte test så hittade han kvittot och fäste det på min tandborste .. jag log lite sött och han skrattade och skakade på huvudet när jag upptäckte det ,man kan inte dölja nåt för honom =) han tycker man ska vänta och kommer inte mensen kan man testa.. men det förstör ju allt det roliga =)
    hahaha XD eller hur sambon är lika spänd som jag men när jag ser nått svagt så säger han att det är negativt å det är tråkigt
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2011-11-04 21:05:07 följande:
    hahaha XD eller hur sambon är lika spänd som jag men när jag ser nått svagt så säger han att det är negativt å det är tråkigt
    ja precis.. "ser du ser du" " jaa men det är ju färgen som fastnat i springan,det ska vara så" MORR!!!=) ha ha
  • Radioactiive
    Bellatrixx skrev 2011-11-04 21:23:02 följande:

     


    Vad tror ni, ser ni något? Är det någon som har ett sånt där redigeringsprogram så kontrasten blir tydligare?
    Hur ligger du till med bim?
    vågar inte på mig ett grattis, tycker de är likt ett spökstreck som jag fått. men ja kan ha fel hoppas de blir starkare :)
  • Ljushuvudet

    Corinell här är ditt test som jag snabbredigerade, tycker man anar ngt svagt där du!


Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester