• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Lambda

    Vad är detta för streck? Bara markeringen, spök? Varför blir det ett streck?

  • Lambda
    Aqq1 skrev 2015-03-16 10:26:36 följande:

    Ser ni nåt? Svårt att få bra bild menmen. phpHTowR513782.jpg


    Jag ser strecket men vet inte vad det betyder. Håller tummarna dock.
  • SecretlyMe
    HCS skrev 2015-03-16 09:07:40 följande:

    morgonens, dock drack jag ändel igår kväll... någon som ser nåt? eller är det bara jag som ser syreck överralt alla bilder tagna inom tiden


    Tyvärr. Men fortsätter hoppas för dig!
  • Aqq1

    Kul att ni ser!! Får streck på alla tester sedan igår, svaga men fullt synliga och uppkommer efter ca 3-4 min. Men testade negativt med cb digitalt idag, vet inte vad de kan betyda? Har bim i morgon, och fick starkt positivt äl test 3/3 när kan jag då räkna med att haft äl? Tänker att om äl skulle va så sent som torsdag morgon så är jag ju bara på äl+11. Tycker de är kort mellan äl och mens isåfall? Fick MF för några månader sen och då testade jag positvt med cb bim -1 och negativt bim -3 men äl kan ha infallit tidigare då, för jag testade inte med äl stickor då. Vad tror ni?

  • mankanjualltidhoppas

    Måste fråga om någon varit med om att va på bim+ 2 och inte plussat. Min mens brukar inte vara sen. Jag har haft molvärk sedan det jag förmodade var ägglossning. Mycket flytningar har tillkommit. Bim +3 idag ingen mens.

    Vad kan det va när det uppenbarligen inte är graviditet? Någon som har en tanke? Blir orolig att kroppen ska fucka ur nu helt plötsligt.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester