• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Kellie13
    Happiness skrev 2018-07-21 14:54:11 följande:
    Hej! Är detta spökstreck?
    Oj svårt att tyda! Testa imorn igen, då borde det synas mer om d e nått.
  • Happiness

    Ok så inget streck syns alls nu? Snövitt?


    Axel -03 och Sofia -11 mina fantastiska barn!!!!!
  • Corneliass
    Happiness skrev 2018-07-21 14:59:13 följande:

    Ok så inget streck syns alls nu? Snövitt?


    Som jag skrev, svårt att tyda färg. Jag ser något men inte vad det har för färg. 
    Gravid med första barnet
  • osofin
    Happiness skrev 2018-07-21 14:54:11 följande:

    Hej! Är detta spökstreck?


    Jag tycker det ser positivt ut! Som det kan göra några dagar innan BIM :)

    Grattis!

    Själv är jag på BIM -5. Idag kan man se en skugga till skillnad från innan. Men inte mer än så. Min man hoppas så att det ska va positivt... Förta gången han engagerar sig *haha* och detta var inte planerat. Skulle visst ta 11 missfall och 4 barn för att han skulle få upp intresset ;)

    Inatt när jag vaknade för att amma, ömmade brösten mer, jag var kissnödig, superpigg och hungrig. Men kan va skengravid också. Inte första gången :)
  • Whenlifegivesyoulemonade

    [quote=78899630][quote-nick]Happiness skrev 2018-07-21 15:02:38 följande:[/quote-nick][/quote]

    Kom strecket inom testtiden?

    Tycker det ser lovande ut! Men testa imorgon eller i övermorgon igen!

    Lycka till!

  • Eklund12321

    Nu har jag testat väldigt tidigt så väntade mig ingenting, men jag vrider och vänder och jag ser ett streck på alla test jag gjort men YTTERST svagt. Jag har känslan i kroppen att något är annorlunda men vet inte hur man ska tolka dessa test, jag vet att man ska testa 19 dagar efter men är ivrig kan inte hålla mig. är på dag 15 nu. 

    Men ser ni något, inbillar jag mig bara ? Eller är det ett spöstreck, har mixrat lite med dom för det var så sjukt svårt att få en bild på det ? 

  • Eklund12321

    Här är översta bilden omgjord Obestämd 

  • osofin
    Eklund12321 skrev 2018-07-21 16:06:11 följande:

    Nu har jag testat väldigt tidigt så väntade mig ingenting, men jag vrider och vänder och jag ser ett streck på alla test jag gjort men YTTERST svagt. Jag har känslan i kroppen att något är annorlunda men vet inte hur man ska tolka dessa test, jag vet att man ska testa 19 dagar efter men är ivrig kan inte hålla mig. är på dag 15 nu. 

    Men ser ni något, inbillar jag mig bara ? Eller är det ett spöstreck, har mixrat lite med dom för det var så sjukt svårt att få en bild på det ? 


    Spännande! Hur många dagar efter ÄL eller innan BIM är du?

    Så här ser min bästa bild ut från idag. Syns ju bara om man vill se nåt :/

  • Eklund12321
    osofin skrev 2018-07-21 16:24:13 följande:
    Spännande! Hur många dagar efter ÄL eller innan BIM är du?

    Så här ser min bästa bild ut från idag. Syns ju bara om man vill se nåt :/

    jag vet faktiskt inte, min mens är så pass oregelbunden ibland. men jag borde vara bim -8. Men är osäker Rynkar på näsan du då ??
    Samma här men visade testet för min vän och hon såg oxå ett svagt svagt streck känns konstigt att vi både skulle inbilla oss :O Men är rädd för att det skulle vara ett spökstreck 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester