• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Närsomhelstnu
    Klork skrev 2019-09-19 11:11:39 följande:

    Hej alla!

    Är på ÄL+11 och tog detta test imorse. Tycker att det ser helt negativt ut men så kikar jag och tycker mig ändå se en flyktig skugga. Sinnet alltså haha.

    Sist jag var gravid fick jag supersuper-svagt på ÄL+12 som sedan blev väldigt tydligt ÄL+13, tyvärr slutade det i missfall/missed abortion senare.


    Ser tyvärr inget
  • Hoothoot


    Fick lov att ta ett cb early imorse, nu ska jag låta det sjunka in och våga tro på att det går vägen. Hade ett MA i våras så är livrädd för samma igen.
  • Liiiiivia

    GRATTIS!! :D


    Hoothoot skrev 2019-09-19 11:34:24 följande:

    Fick lov att ta ett cb early imorse, nu ska jag låta det sjunka in och våga tro på att det går vägen. Hade ett MA i våras så är livrädd för samma igen.


  • Pezta

    Hej alla! Tog ett test idag på bim-1. Detta pluss dök upp efter 20 minuter, alltså 10 minuter efter tiden. Hur hade ni tolkat detta?

  • Närsomhelstnu
    Hoothoot skrev 2019-09-19 11:34:24 följande:

    Fick lov att ta ett cb early imorse, nu ska jag låta det sjunka in och våga tro på att det går vägen. Hade ett MA i våras så är livrädd för samma igen.


    Grattis!
    Pezta skrev 2019-09-19 16:18:39 följande:

    Hej alla! Tog ett test idag på bim-1. Detta pluss dök upp efter 20 minuter, alltså 10 minuter efter tiden. Hur hade ni tolkat detta?


    Måste nog säga att du får ta ett nytt imorgon. Men ser ju att där är ett streck
  • juliasusannah

    Är på bim+1 idag, har haft mycket flytningar sen äl, mensvärk i 2 veckor snart och fruktansvärt ont i brösten samt illamående. Tog ett test imorse och jag kan ana något, kollade inom tiden och ?strecket? har vart där hela tiden både inom test tiden och efter, vad tror ni? Slänger in både originalbild och något förmörkad bild, kram tjejer och heja er alla som kämpar för plus!!

  • ensamärstark
    juliasusannah skrev 2019-09-19 21:07:08 följande:

    Är på bim+1 idag, har haft mycket flytningar sen äl, mensvärk i 2 veckor snart och fruktansvärt ont i brösten samt illamående. Tog ett test imorse och jag kan ana något, kollade inom tiden och ?strecket? har vart där hela tiden både inom test tiden och efter, vad tror ni? Slänger in både originalbild och något förmörkad bild, kram tjejer och heja er alla som kämpar för plus!!


    Tycker tyvärr det ser negativt ut
  • ensamärstark
    Pezta skrev 2019-09-19 16:18:39 följande:

    Hej alla! Tog ett test idag på bim-1. Detta pluss dök upp efter 20 minuter, alltså 10 minuter efter tiden. Hur hade ni tolkat detta?


    Ser inget plus? Bara skugga i rutan
  • Pezta

    Tog ett nytt idag och samma sak hände, fast denna gången dök plusset upp efter 15 minuter, men innan dess såg jag ingenting alls. Så skumt

  • Sofiiakarin
    Pezta skrev 2019-09-20 06:43:18 följande:

    Tog ett nytt idag och samma sak hände, fast denna gången dök plusset upp efter 15 minuter, men innan dess såg jag ingenting alls. Så skumt


    Man ser ju en skugga tydligt.. :/ jag hade ju tsgit det som ett positivt men vet inte om 15 min gått? Hoppas det är ett tidigt plus! :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester