• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Theedi28

    Än



    Äntligen efter 1 år! Är i vecka 5 nu. Kunde till och med sluta snusa utan problem!! Så stolt och glad!! Hoppas för er andra också villkenLycka

  • Airamsol

    Hej!

    Hjälp att analysera ett ägglossningstest tack!

    Skulle enligt app haft äl för 6 dagar sedan men hade svaga streck då.

    Kan det vara en sen ägglossning? För visst är väl detta ändå positivt?

  • 2pågar

    Hjälp mej .... är på BIM-4 vad jag själv tror!

    Har rosa/aprikos färgade flytningar och svag molvärk och ömma bröst!

    Ser ni något på mitt test jag gjorde idag (inte morgonurin) !

  • 2pågar
    Nathaliejj skrev 2019-12-13 20:07:35 följande:

    Någon som ser?


    Tycker mej se ett svagt plus! Vilken dag är du på?
  • 2pågar
    Nathaliejj skrev 2019-12-13 20:07:35 följande:

    Någon som ser?


    Tycker mej se ett svagt plus! Vilken dag är du på?
  • Solros2
    Theedi28 skrev 2019-12-13 17:11:06 följande:

    Än

    Äntligen efter 1 år! Är i vecka 5 nu. Kunde till och med sluta snusa utan problem!! Så stolt och glad!! Hoppas för er andra också villkenLycka


    Grattis! Lycka till
  • Solros2
    knorvan289 skrev 2019-12-13 08:28:33 följande:

    Morgonens test! Ett Lucia-plus!!

    För en månad sedan exakt så började mitt missfall, och idag fick vi ett nytt tydligt plus. Är så lycklig!

    De billiga testerna hade rätt, och även min magkänsla trots rörig cykel med oklar ÄL. Vi lyckades:)

    Jag tyckte väl att apelsinjuicen smakade äckligt härom dagen..


    Åh grattis!! Jag fick missfall i lördags ! Slutade blöda helt igår ! Hoppas blir lika fort gravid igen som dig ! Jag fick missfall i v8+0
  • Solros2
    knorvan289 skrev 2019-12-13 08:28:33 följande:

    Morgonens test! Ett Lucia-plus!!

    För en månad sedan exakt så började mitt missfall, och idag fick vi ett nytt tydligt plus. Är så lycklig!

    De billiga testerna hade rätt, och även min magkänsla trots rörig cykel med oklar ÄL. Vi lyckades:)

    Jag tyckte väl att apelsinjuicen smakade äckligt härom dagen..


    Åh grattis!! Jag fick missfall i lördags ! Slutade blöda helt igår ! Hoppas blir lika fort gravid igen som dig ! Jag fick missfall i v8+0
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester