• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym
    Anonym (likadant) skrev 2011-10-24 23:43:18 följande:
    Shit, jag fick som en dejavu. Blev rädd att det var jag själv som skrivit utan att ha märkt det. Exakt så skulle jag vilja säga till min mamma. *kram*
    Oj vad konstigt!! :S Kram!!
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-10-24 23:08:09 följande:
    Till dotterns "pappa"

    Hon blir vackrare för var dag som går och hon förgyller sin omgivning med sång och fina ord. Jag och min sambo har uppfostrat henne till en underbar tös. Jag har alltid velat fråga dig varför? 
    Vad som hände med dig som gjorde att du lämnade mig när jag var gravid. Du strunta i dottern och bara försvann för att sedan komma tillbaka och innan dottern hunnit fylla 1år meddela att du skulle bli pappa. Ojsan tänkte jag. Skaffa barn utan att ta hand om de som redan finns. Innan erat barn fyllt 1år meddelar du mig ännu en gång att du ska bli pappa. 

    Så nu till de frågor jag har. Varför skaffa barn när du inte tar hand om dottern? Du valde bort henne och du träffar henne aldrig. Du skaffar barn med en psykopat och ni lever på soc. Hon har ingen utbildning och du är inte direkt attraktiv på arbetsmarknaden, med din dåliga hygen, sunkiga och trasiga kläder och den där fula äkliga kebban du så barnsligt har på dig. Och hur jag kan veta du klär dig så till arbetsintervjuer är för att du hade det på alla familjerättsmöten vi haft. Snyggt jobbat farsan. 

    Jag hoppas innerligt att din sambo kommer på dig med att vara otrogen, att din sambo hamnar på psyk och att ni får ett rent jävla helvete. Men jag önskar även innerligt att era barn får det bra så även om jag tycker ni tänkter med den andre änden och klär er som riktiga campingluffare så önskar jag er allt gott.  
    Skulle kunna skriva exakt det till min egen pappa!!!!
  • Anonym

    Till mitt kära ex...

    Är du seriöst nu eller är du bara full?!

  • Anonym

    Till dig som håller på att förstöra allt.

    Världen kretsar inte omkring dig! Idiot!

  • Anonym (M)
    Till mitt ex:
    Jag var aldrig kär i dig på riktigt. Jag fejkade alla orgasmer, i själva verket var varenda knull en plåga.
    Jag var alldeles för bra för dig, alla visste det, dina vänner sa det till mig bakom din rygg. Jag hoppas du föralltid ska bära med dig bitterheten över att ha förlorat mig. Hade du behandlat mig så som jag förtjänar att bli behandlad hade jag kanske stannat.
    Jag har nu i 2,5 år varit världens lyckligaste tjej tillsammans med en underbar kille du en gång kallade din vän. Han såg mig, han förstod vad jag förtjänade. Han ger mig allt du aldrig kunde, och jag älskar honom tusen gånger mer än jag någonsin älskade dig. Han har visat mig vad ett riktigt förhållande innebär. Han är mannen jag vill leva mitt liv med. Jag njuter av det faktum att du och han ser varandra nästan dagligen. Jag vet att varje gång du ser honom så påminns du om vad du har förlorat.
    Jag vet att du på alla möjliga sätt försöker följa vad som händer i mitt liv. Jag älskar att du fortfarande inte kan släppa mig.

    Inser att jag låter som en elak bitch. Men killen behandlade mig som skit och jag kan fortfarande inte komma över det faktum att jag bara lät honom göra det.
  • Anonym
    Anonym (M) skrev 2011-10-25 00:07:17 följande:
    Till mitt ex:
    Jag var aldrig kär i dig på riktigt. Jag fejkade alla orgasmer, i själva verket var varenda knull en plåga.
    Jag var alldeles för bra för dig, alla visste det, dina vänner sa det till mig bakom din rygg. Jag hoppas du föralltid ska bära med dig bitterheten över att ha förlorat mig. Hade du behandlat mig så som jag förtjänar att bli behandlad hade jag kanske stannat.
    Jag har nu i 2,5 år varit världens lyckligaste tjej tillsammans med en underbar kille du en gång kallade din vän. Han såg mig, han förstod vad jag förtjänade. Han ger mig allt du aldrig kunde, och jag älskar honom tusen gånger mer än jag någonsin älskade dig. Han har visat mig vad ett riktigt förhållande innebär. Han är mannen jag vill leva mitt liv med. Jag njuter av det faktum att du och han ser varandra nästan dagligen. Jag vet att varje gång du ser honom så påminns du om vad du har förlorat.
    Jag vet att du på alla möjliga sätt försöker följa vad som händer i mitt liv. Jag älskar att du fortfarande inte kan släppa mig.

    Inser att jag låter som en elak bitch. Men killen behandlade mig som skit och jag kan fortfarande inte komma över det faktum att jag bara lät honom göra det.
    KRAM
  • Anonym
    Till min dotters pappa:

    Hoppas att du är lycklig och stolt över ditt beslut att du valde din sambo förre din dotter . Har du berättat för dina föräldrar att dom visst är farföräldrar? Du dömde mina vänner för dom saker och ting dom har gjort, och ändå så sårar du själv ett litet barn med din frånvaro, din fega jävel

    Du tror att du sårar mig genom ditt handlande men du ska bara veta hur min ilska växer varje gång jag ser i våran dotters ögon när hon ser alla klasskamrater  med sina pappor. 

    Som tur är så har inte min modiga prinsessa ärvt din feghet!

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Inser att när jag väl skulle skriva detta "sms" så kunde jag inte få ner det jag har i mina tankar. Och nej, jag var inte den andra kvinnan!

     
  • Anonym (arg)

    Till min pojkvän:

    "Du kan suga din egen j-a kuk. Dra åt h-vete". 

  • Anonym
    Anonym skrev 2011-10-24 23:48:54 följande:
    Skulle kunna skriva exakt det till min egen pappa!!!!

    *kramar om*
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!