• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Vem.)

    Till mitt ex:

    Ditt äckliga jävla svin. Jag hatar verkligen dig. Hata är ett starkt ord, men jag hatar dig.
    I tre år har du plågat mig, trots att vi inte ens sett åt varandra sen vi gick isär 2007. De skulder du försatte mig i får jag fortfarande betala av. Min ekonomi är helt körd i botten och likaså är jag. Hur fan tänkte du när du förfalskade min namnteckning på alla dessa företag? Hur tänkte du när du dödade mina katter och sålde min hund?
    Du tänkte nog inte alls. Du är en vidrig människa och jag avskyr att du förökat dig så att ditt blod rinner i någon annans ådror.
    Du har förstört mitt liv fram tills idag, men jag tänker aldrig aldrig mer låta dig påverka mig. Du blir från och med idag raderad ifrån mitt minne. Ska aldrig ägna en endaste tanke åt dig, din familj, eller din puckade jävla morsa.

    Jag hatar dig. 

  • likeabaws

    Självklart kan man inte råda över sina känslor och ibland slår hjärtat för två.
    Klart att man saknar den man inte är med då...inga konstigheter.

    Bara dumt! Att vi människor är utformade så alltså ;)

  • Anonym

    Till en kille :

    Jag tycker om dig, väldigt mycket! Vill du att det ska bli vi? Jag vet att du gillar mig, och för min del spelar åldern ingen roll! Vi är ju på samma nivå! Det borde du väl ha märkt vi det här laget att huvudet inte kan styra över hjärtat.
    Ingenting behöver förändras, och jag vill inte ta över ditt liv, bara veta att det är vi!

    Skulle vilja skicka detta till en kille jag träffar, men jag är för "cool"  för att prata om känslor och öppna mig!
    Suck!

  • LinneaJosie

    Lite OT kanske, men skitsamma....

    Till Daniel.

    Du är morbror nu! Hon är världens sötaste och du hade älskat henne. Vi älskar dig och tänker på dig, fastän det gått så lång tid. Alla dina småsyskon är vuxna och mår bra.

    Sov gott storebror!

     

  • Anonym (Bitterfittan)

    Till alla som inte kan stava på FL:

    Skärp er!! Det gör ont i mina ögon av att läsa  era inlägg. Kontrollera en  gång extra innan just DU postar ditt inlägg. Är det så jäkla svårt?
    Jag förstår och förlåter dig om du är dyslektiskt.

  • Anonym (Miss Melancholy)
    Anonym (Vem.) skrev 2011-10-25 13:45:40 följande:
    Till mitt ex:

    Ditt äckliga jävla svin. Jag hatar verkligen dig. Hata är ett starkt ord, men jag hatar dig.
    I tre år har du plågat mig, trots att vi inte ens sett åt varandra sen vi gick isär 2007. De skulder du försatte mig i får jag fortfarande betala av. Min ekonomi är helt körd i botten och likaså är jag. Hur fan tänkte du när du förfalskade min namnteckning på alla dessa företag? Hur tänkte du när du dödade mina katter och sålde min hund?
    Du tänkte nog inte alls. Du är en vidrig människa och jag avskyr att du förökat dig så att ditt blod rinner i någon annans ådror.
    Du har förstört mitt liv fram tills idag, men jag tänker aldrig aldrig mer låta dig påverka mig. Du blir från och med idag raderad ifrån mitt minne. Ska aldrig ägna en endaste tanke åt dig, din familj, eller din puckade jävla morsa.

    Jag hatar dig. 
    KRAM!!
  • Anonym (Bitterfittan)
    Anonym (Bitterfittan) skrev 2011-10-25 14:10:57 följande:
    Till alla som inte kan stava på FL:

    Skärp er!! Det gör ont i mina ögon av att läsa  era inlägg. Kontrollera en  gång extra innan just DU postar ditt inlägg. Är det så jäkla svårt?
    Jag förstår och förlåter dig om du är dyslektiskt.
    För det är jag med
  • Anonym (börjar falla)
    Anonym (Bitterfittan) skrev 2011-10-25 14:10:57 följande:
    Till alla som inte kan stava på FL:

    Skärp er!! Det gör ont i mina ögon av att läsa  era inlägg. Kontrollera en  gång extra innan just DU postar ditt inlägg. Är det så jäkla svårt?
    Jag förstår och förlåter dig om du är dyslektiskt.
    Kul att du stavar fel på "dyslektiskt". Minus ett T
  • Anonym (Bitterfittan)
    Anonym (börjar falla) skrev 2011-10-25 14:17:28 följande:
    Kul att du stavar fel på "dyslektiskt". Minus ett T
    Hehe, jag märkte det.
    *gjorde en snygg räddning*
  • Anonym (börjar falla)
    Anonym (Bitterfittan) skrev 2011-10-25 14:19:15 följande:
    Hehe, jag märkte det.
    *gjorde en snygg räddning*
    Hehe
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!