• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (sms)

    Ibland verkar allt så bra, som att vi har framtiden framför oss, och sen panikar du och vill vara själv. Det är riktigt jobbigt, och jag vet att det är så du hanterar dina känslor. Jag ska ge dig den tid du behöver, men jag är rädd för att du tar lång tid och sedan blir det inget. Jag har inte all tid i världen. Men jag vill att vi ska funka, för jag tror det skulle kunna bli riktigt bra mellan oss.

    Se mig, och ge mig en chans.

  • CeciliaMaria82

    Tack älskling för all hjälp och glädje som du ger mig! För att du skjutsar mig till bussen trots att du har sovmorgon, hjälper till här hemma, fixar en garderob till mig, betalar fast jag vill! Du gör allt för mig och ändå så sitter det en tanke i mitt huvud... Haha du gör bara detta för ditt dåliga samvete för att du är otrogen! Jag går ofta och oroar mig för det!
    Jag borde vara världens lyckligaste med dig och bebisen men ändå så gnager den tanken hos mig! Skäms på mig om jag har fel

  • Anonym (Forever)

    Hej Älskling


     


    Du och jag har varit med om mycket under de 2 år vi varit med varandra. Vi har älskat, vi har bråkat, vi har skrattat och gråtit. Du är min bästa vän och mitt livs kärlek. Jag älskar dig mer än livet själv, du är verkligen den mannen jag vill gifta mig med och ha barn med.


     


    Men när vi bråkar faller min värld, du är en sådan dramaqeen! Du kallar mig saker, du dumpar mig hit och dit för tt i samma sekund ta tillbaka mig, du hittar en massa fel med mig hela tiden, och de är inte jag som är "horan" i vårt förhållande. Du ligger runt och smsar med andra tjejer och förväntar dig att jag ska acceptera det...


     


    Det mest patetiska med mig är att jag inte accepterar det utan blundar för det. Inom mig kokar jag och vill bara ge dig en fet örfil.. Jag önskar du kunde förstå vad du gör med mig när du beter dig såhär mot mig... Allt är alltid mitt fel.. Men ändå vet du exakt vad du ska säga för att få mig att le och skratta igen...


     


    De är så orättvist, jag vet att du mår dåligt och att du egentligen är djupt deprimerad, ditt förflutna är något du lever kvar i och kan inte se verkligenheten framför dig.. Men de är orättvist mot mig.. Ändå väntar jag på dig, jag väntar tappert på att kanske imorgon är dagen då jag offeciellt blir din flickvän, ändå vet jag innerst inne att den dagen aldrig kommer....


     


    Jag är så patetisk för att jag väntar på dig, men jag kan inte leva utan dig, du har tagit hela mitt hjärta, lämnar jag det hos dig vet jag aldrig hur jag ska reparera mig själv..


     


    Aldrig i mitt liv trodde jag att mitt hjärta kunde slå så hårt för en skitstövel som dig, och ändå är du den mest fantastiska person jag mött... Hur fan går det till?!


     


    Snälla älsking, väx upp, och inse att du kan inte leva utan mig heller!


    Jag älskar dig mer än något annat, du drar fram de absolut bästa sidorna hos mig och de absolut värsta..


    Jag älskar dig föralltid, även om vi till slut går skillda vägar, men du har påverkat mitt liv otroligt mycket, för de bästa och de värsta..

  • Anonym (sssss)

    Jag drömde om dig i natt, drömmen var så verklig, du var så verklig...Du tittade på mig, dina ögon jag kunde se dem så tydligt som om du stod mittemot mig på riktigt..jag ville inte vakna.Vill inte vakna när du är i mina drömmar..:(

  • Anonym (idiot!)

    Fan va jag hatar dej! Skulle vilja skriva ut ditt mobilnummer på varenda sajt jag kunde hitta!! Du hade förtjänad att bli jagad!! HATAR DEJ!!

  • Anonym (enlitengrönsak)

    Hade gärna pratat med dig idag, men jag kommer ihåg vad som hände förra gången jag trodde vi var vänner.
    Det var kul i fredags och jag blev väldigt förvånad att du tog kontakt, hoppas du gör det igen.

  • Anonym

    Du måste bestämma dig för vad du vill. Jag är en vuxen kvinna och som jag redan sagt till dig, det här räcker inte för mig.

  • Anonym

    "Vet ingen som är så tröttsam som dig. Spelar ingen roll hur mycket man skulle hjälpa dig eller göra för dig, allt man får tillbaka är gnäll och gnäll och gnäll. Du dränerar folk på energi och du ska jämnt försöka vara ett offer i allt. ÅH, de är så synd om dig för att du är TRÖTT, åh, det är så synd om dig för att XX aldrig hjälper dig. Trots at XX hjälpt dig en jävla massa med allt möjligt. Bara att skruva i en glödlampa är för dig helt utmattande tydligen. Du tolkar också allt till DIN fördel.

    Du vränger ord och medvetet misstolkar. Tack förresten för att du fick mig att gråta och få världens ångestattack på min födelsedag. Och allt utan minsta orsak, eller jo, du ljög ihop en massa trams om jag skulle kommit tidigare och blalbla. Något jag ALDRIG sagt, som grädden på moset så du, sådär äckligt offer-dramaqueen som du bara kan, att du hade PLANER som du fick ställa in. Jamen halledudane då, du kanske skulle sagt något om dina planer dagen innan då? Eller? Vad är för jävla idiot till människa som står och lyssnar på någon som säger "imorrn kommer jag KANSKE runt kl ZX" och VET med sig att man har planer men INGET säger? Nääää, det tar man ju sedan, så man kanske, kanske kan ge en helt oskyldig människa liiite dåligt samvete? Man kommunicerar om man vill ha sagt något, man inte för givet att andra människor ska läsa ens tankar. Du är sjuk. Du borde skaffat psykiatrisk hjälp på riktigt istället för att gå genom livet, bitter och spela martyr stup i kvarten. " 

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!