• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Älskarbebo

    För jag tror du har tagit helt fel om du inte prickar första bokstaven på mitt förnamn.

  • Älskarbebo

    För jag tror du har tagit helt fel om du inte prickar första bokstaven på mitt förnamn.

  • Anonym
    Älskarbebo skrev 2013-01-15 00:12:49 följande:
    Svar på 3719. Vad är första bokstaven i mitt förnamn?
    M
  • Anonym (till en annan)

    Till alla tjejer som är under hans vingar nu. Jag hade hoopats att jag kunnat varna er för den mannen, han är totalt empatilös och bryr sig bara om era pengar. Jag har själv träffat på er då han varit så sluk och tagit mig till er, ni har trott att jag varit en vän till honom. Jag har omedvetet också levt på era förmögenheter.. fast ändå inte. Hata mig inte, han manipulerade mig också. Jag trodde jag var den han älskade, i själva verket var jag ett offer som ni. Jag har lyckats ta mig ur, d e jag glad för. Men tänker ofta på er som är kvar i hans händer. Jag ber till gud att han slutat med sitt och att han lärt sig älska

  • Anonym

    Allting känns som ett stort spel ,jag känner inte att jag vet riktigt vad allt  handlar om , jag är jätterädd att hamna i skiten pga detta  ,jag vet inte om jag kan ta någon eller något på allvar detta känns bara så fel ...hjälp vad är det som händer, jag vet inte hur jag ska ställa mig till allt / en som är rädd att råka illa ut pga spel. 

  • Anonym (till en annan)
    Anonym skrev 2013-01-15 10:02:54 följande:
    Allting känns som ett stort spel ,jag känner inte att jag vet riktigt vad allt  handlar om , jag är jätterädd att hamna i skiten pga detta  ,jag vet inte om jag kan ta någon eller något på allvar detta känns bara så fel ...hjälp vad är det som händer, jag vet inte hur jag ska ställa mig till allt / en som är rädd att råka illa ut pga spel. 

    Lämna skiten som utsätter dig för spel, vad det än är. Du kommer känna dig fri.. Trotts sveket i spelet
  • Anonym
    Anonym (till en annan) skrev 2013-01-15 10:45:34 följande:

    Lämna skiten som utsätter dig för spel, vad det än är. Du kommer känna dig fri.. Trotts sveket i spelet

    Va???? och vad menar du med detta...
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!