• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Stor suck!)

    Jaha, och exakt vad har jag gjort DIG nu då?
    Nu kan du helt plötsligt inte ens hälsa längre? Varför?
    Egenligen borde jag inte bry mig för ni är likadana allihop, men det bara kokar i mig varje gång det händer!
    Jag har (så vitt jag vet) inte gjort dig någonting! Och OM jag nu mot förmodan har gjort något fel så kan du väl åtminstone ha så pass mycket stake att du kan tala om det för mig!?

  • Anonym (Såååååå kär :()

    Jag är så kär i dig.. Men jag vet att du är ytlig, därför vågar jag inte bjuda ut dig Gråter

  • Anonym (Some one)
    Anonym (Såååååå kär :() skrev 2014-10-16 07:03:51 följande:

    Jag är så kär i dig.. Men jag vet att du är ytlig, därför vågar jag inte bjuda ut dig 


    Kom i gen inte va blyg .....(-:
  • Anonym (Some one)

    Jag känner sorg över dig genomskinligt att det finns sorger du blir attraherad och kär i de som inte är bra för dig också ...,. Vilket gör att du hamnar ännu längre ner i depressioner ... /Med vänlig hälsning, välmening ....

  • jessihbg

    Oj vad jag älskade dig.
    Du skulle bara veta hur mycket av mig själv jag råkade ge av mig till dig.
    I fyra års tid har jag gått och försökt få bort dig ur mina tankar och helt plötsligt så hör du av dig igen.
    Oj vad glad jag blev, men nu sitter jag här och känner mig dum och förtvivlad än en gång. Du kommer nog aldrig försvinna helt även om det hade varit den första önskningen om jag blev erbjuden det. Men jag kommer aldrig att sära mina ben för dig igen, jag kommer aldrig att se dig som killen som kom undan igen. Jag är glad att det blev så här för nu kan jag släppa dig en gång för alla. Så mycket underbara killar det finns i världen och jag hänger upp mig för en kille som dig? Fy mig säger jag bara. Fool me once, shame on you, fool me twice shame on me !!

  • Anonym (Some one)
    jessihbg skrev 2014-10-16 20:24:56 följande:

    Oj vad jag älskade dig.

    Du skulle bara veta hur mycket av mig själv jag råkade ge av mig till dig.

    I fyra års tid har jag gått och försökt få bort dig ur mina tankar och helt plötsligt så hör du av dig igen.

    Oj vad glad jag blev, men nu sitter jag här och känner mig dum och förtvivlad än en gång. Du kommer nog aldrig försvinna helt även om det hade varit den första önskningen om jag blev erbjuden det. Men jag kommer aldrig att sära mina ben för dig igen, jag kommer aldrig att se dig som killen som kom undan igen. Jag är glad att det blev så här för nu kan jag släppa dig en gång för alla. Så mycket underbara killar det finns i världen och jag hänger upp mig för en kille som dig? Fy mig säger jag bara. Fool me once, shame on you, fool me twice shame on me !!


    Tråkigt men det är ju inte bara hans fel att du särar på benen, va ju två om det och du verkar inte jätteglad ?
  • v h y

    Så ledsen. Alla vill ha mina ord. Min bekräftelse. Men ingen vill ha mig. På riktigt. Jag som har så mycket kärlek att ge. Snälla rör vid mig. Nån. Så jag vet att jag lever.

  • Anonym (Sista orden)

    Skönt att få ur sig detta trots att han inte kommer att läsa detta (och även om han gjorde det så skulle han inte ta till sig budskapet). 

    Till mitt ex: 

    Jag kan bara hoppas att du en dag vaknar ur din narcissistiska bubbla. Du lever en livslögn sedan länge men är så förblindad av din egen förträfflighet och gammal vana att du inte inser detta. Du har en skev och inskränkt världsbild, trots att du själv säger annat. Din livsstil med den så upphöjda polygamin som du anammar leder endast till olycka för de relationer du inleder och de har ju varit många och på löpande band.. du sårar människor och ljuger för dig själv. 

    Är så tacksam att jag tog mig ut ur vårt luftslott och vaknade på riktigt. 

    Kommer aldrig att återgå till den livsstil du så ihärdigt upphöjer då den genomsyras av falskhet och snabba kickar. 

    Men ändå - lev lyckligt men tänk på följderna av ditt handlande. hoppas hon inte skadas alltför grymt i långa loppet. 

  • w h y e

    Varför är du så rädd för att träffa mIg? Det är synd för vårt möte hade kunnat göra dig glad tror jag. Piggat upp oss båda i höst mörkret. Varför tvekar du så? Jag kommer inte orka ha det så här. Vill se dig på riktigt. Se ditt kroppsspråk och dina ögon. Vill ta på dig. Vad betyder jag för dig?

  • Gusten

    Saknar min familj så mycket saknar min dotter får prata med henne en viss tid varje dag. Älskar mitt barns mamma fortfarande så mycket vet att hon aldrig vill ha med mig att göra. Hade jag gjort det jag göt nu så hade vi fortfarande varit en familj. Förlåt mig så mycket älskar er

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!