• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • PASSIONBOY

    Till min narcissist till bror.Du har förstört mitt liv och du bryr dig inte en tanke om det. Jag hoppas ditt liv förstörs på samma sätt som du förstörde mitt.Jag skäms över att vara din bror, du har sjunkit så lågt att du blivit patetisk!!!!

  • Anonym (E)

    Jag har skrivit ett tal och köpt en present till din födelsedag men jag kommer inte fira den med dig, det gör så jäkla ont!

  • Anonym (Din)

    Väntar och väntar på dina samtal. Förbjudna jag vet, men jag bryr mig inte. Jag vill ha dig nära mig. Lika nu som då när vi var vi.

  • Anonym (Längtan efter dig)

    Undrar om du tänker på mig. Undrar om du fantiserar om mig.

  • Anonym (E)

    Jag fattar ju att det är någonting, kan du inte bara säga vad??? Precis som du lovat...

  • Anonym (Tänker på dig)

    Var det dig jag såg ikväll på musikhjälpen?Du är jättefin, såg att du tittade på mig också.....Det pirrade till lite, de va kul o se dig fina du?Ta hand om dig

  • Anonym (Paradoxal)

    Satt bredvid dig hela kvällen, tänkte att om du bara visste vad jag känner och tänker, hur mycket jag tycker om dig, nu får vi distans och det är nog det som räddar mig och låter allt svalna ut

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!