• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • livet med barn
    deecember skrev 2012-01-27 13:58:36 följande:
    Smakessenser är som små flaskor med koncentrerade smaker. Oftast räcker några droppar för att smaksätta en paste, grädde eller vad man vill. Det är alltså inte pulver :)

    Ska du ha tårta med marshmallowssmak, så passar väl en vaniljpaste bra? (Den kan du ju köpa färdig också ;))
    ah okej, som karamellfärg fast utan färg och bara smak =), äntligen vet jag alltså vad man har dom till :P.
    tänkte smaksätta krämen med marsmallowssmak.. ist för vanilj kräm, så marsmallows smörkräm..
    ~ William 13/2 -10~
  • Nellin

    Nu stör jag mitt i bakpratet här känner jag. Min "hallonsylt" har nu anlänt (för att fortsätta i samma bak-tema) och således måste jag räkna ut nästa BIM och flytta mig från listan som för länge sedan försvann. :) Jag tror inte att jag ska "försöka" så mycket mer nu. Vi har hållit på i ett år och nu pallar jag faktiskt inte mer. Blir det så blir det, men blir det inte så är det väl inte meningen. Jag tänker inte hålla på och räkna dagar längre i alla fall.

    Men jag hänger fortfarande kvar här och bråkar med er och följer upp vid BIM. :)

  • Hoppas 2012
    Nellin skrev 2012-01-27 17:18:19 följande:
    Nu stör jag mitt i bakpratet här känner jag. Min "hallonsylt" har nu anlänt (för att fortsätta i samma bak-tema) och således måste jag räkna ut nästa BIM och flytta mig från listan som för länge sedan försvann. :) Jag tror inte att jag ska "försöka" så mycket mer nu. Vi har hållit på i ett år och nu pallar jag faktiskt inte mer. Blir det så blir det, men blir det inte så är det väl inte meningen. Jag tänker inte hålla på och räkna dagar längre i alla fall.

    Men jag hänger fortfarande kvar här och bråkar med er och följer upp vid BIM. :)
    Gumman, fast vi "bara" är inne på vårt 5:e försök förstår jag en del av hur du menar. Man blir så ledsen. Om ni hela tiden räknat kanske det är en bra idé som du säger att inte räkna?
    Kram Hjärta
  • cindy03

    Tack så jätte mycket tjejer!! Kan fortfarande inte fatta det..

    Ja symtom har jag nog haft jag har frysit ( som en isbit) trött dygnet runt , sovit hela natten och hela dagen, molande värk till och från, tappat aptiten och kan inte dricka kaffe (jag älskar kaffe) sen difus illamående, ömma bröstvårtor...

    men det som fick mig att testa var att jag började undra varför jag hela tiden är så trött, somnar i stort sätt överallt hihihi...

    Jag kommer fortsätta följa er här i tråden om det går bra för er? Håller verkligen mina tummar och tår så att ni får erat plus snart!! Kram på er tjejer!

  • Ciccie86

    Förstår dig Nellin, känner också så :( Man har försökt så länge nu att man inte orkar längre nästan :(

  • Kravmärkt

    Nellin- nej vad tråkigt Känner du att ni behöver pausa lite så gör det, tror det är nyttigt att försöka ha fokus på annat än äl och bim.

  • intetnyttpåplusfronten

    Jag verkar inte ha nån ägglossning denna månad... :( Började testa i torsdags och såg då att det var väg mot stegring, men det var inte positivt. Igår var det lite starkare, men knappt märkbart. Idag var det så svagt så svagt så det har minskat... :( Blev aldrig positivt. Surt..


    Om du har något vettigt att säga så är du på fel forum.
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus