• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • livet med barn
    intetnyttpåplusfronten skrev 2012-02-02 13:13:12 följande:
    Dom har alltid visat bra förr :s
    Brukar få utslag i 2 dagar och då brukar det vara lika starkt som det var igår o idag. Har aldrig fått så starkt som tisdagens förr... Men verkligen inte tre dagar i sträck.. ajja. 
    kanske var 2 ägg som släppte :P
    ~ William 13/2 -10~
  • Ciccie86

    Vitaminer iallafall :) jag med! Plus folsyra, ingen alkohol osv.. Verkar inte hjälpa dock :p Som sagt, BIM+1 idag, men tror att tanten är på g. Kram

  • Hoppas 2012
    intetnyttpåplusfronten skrev 2012-02-02 11:33:15 följande:
    Hur länge har ni alla försökt förresten?
    Är inne på 5:e försöket, sen i september 2011
  • Vårväntanochlängtan

    Jag testade med ÄL tester denna månaden men jag fick inte alls lika starkt som dina ingetnyttpåplusfronten. Dagen efter största stegringen var det dock blankt igen ju så jag bara hoppas på att jag faktiskt hade ÄL då. Jag vill bara få regelbunden cykel igen nu det är jobbigt att inte veta riktigt när man har BIM eller ÄL.

    Men hade jag fått så starkt som ditt tisdagstest så hade jag nog utgått från det ;) 

  • intetnyttpåplusfronten
    Vårväntanochlängtan skrev 2012-02-02 16:25:18 följande:
    Jag testade med ÄL tester denna månaden men jag fick inte alls lika starkt som dina ingetnyttpåplusfronten. Dagen efter största stegringen var det dock blankt igen ju så jag bara hoppas på att jag faktiskt hade ÄL då. Jag vill bara få regelbunden cykel igen nu det är jobbigt att inte veta riktigt när man har BIM eller ÄL.

    Men hade jag fått så starkt som ditt tisdagstest så hade jag nog utgått från det ;) 
    Jag brukar också få nästan blankt dagen efter, dvs idag.. Två dagar är ju normalt att ha stegring, även om man även kan ha i en dag.
    Jag är så nojjig nu så jag börjar oroa mig för utomkvedes o dyl... Funderar på att ta ett grav test för säkerhetsskull, och för första gången hoppas på neg... :s
    Om du har något vettigt att säga så är du på fel forum.
  • Nellin

    Vi har försökt i ett år. Tar ju en rejäl paus nu, men annars hade vi denna månad gått in på försök nummer 13. Nu blir det inte så och det känns skönt.

    Intetnytt: Du är inte gravid då? Har du gjort gravtest? Jag tänker att kanske senaste mensen inte var en mens, utan kanske mellanblödning i en graviditet. 

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus