• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • intetnyttpåplusfronten
    Nellin skrev 2012-02-02 17:00:45 följande:
    Vi har försökt i ett år. Tar ju en rejäl paus nu, men annars hade vi denna månad gått in på försök nummer 13. Nu blir det inte så och det känns skönt.

    Intetnytt: Du är inte gravid då? Har du gjort gravtest? Jag tänker att kanske senaste mensen inte var en mens, utan kanske mellanblödning i en graviditet. 
    Nej jag har inte gjort test, tror inte att jag är gravid.. Skulle isf vara utomkvedes :s
    Försökt snart i 4 år nu och det enda som hänt är ett missfall för ett år sedan, varför skulle det hända nu typ.. :)
    Senaste mensen var precis som vanligt, inget annorlunda alls.. Blä, jag vet varken ut eller in. Fasiken att jag inte har fler äl test, skulle ha testat imorrn också.. 
    Om du har något vettigt att säga så är du på fel forum.
  • Nellin

    Utomkveds? Nej om något så är det nog INTE ett utomkveds. Det skulle du ju känna vid det här laget i så fall.

    Om du fortsätter att få positiva ÄL-test så kan du ju prova ett gravtest. Eller ja, det är ju bara två veckor kvar till BIM ändå så det visare sig ju då såklart. Tycker bara det låter lite knepigt med dina ÄL-test. :) 

  • livet med barn
    Hoppas 2012 skrev 2012-02-02 19:15:49 följande:
    Nej...när är bim då?
    vet inte.
    min mens är oregelbunden, men brukar väl ha 5-6 veckor emellan, hade mens 1a januari.
    så det har gått 5 veckor på lördag.
    ~ William 13/2 -10~
  • intetnyttpåplusfronten
    Nellin skrev 2012-02-02 17:10:33 följande:
    Utomkveds? Nej om något så är det nog INTE ett utomkveds. Det skulle du ju känna vid det här laget i så fall.

    Om du fortsätter att få positiva ÄL-test så kan du ju prova ett gravtest. Eller ja, det är ju bara två veckor kvar till BIM ändå så det visare sig ju då såklart. Tycker bara det låter lite knepigt med dina ÄL-test. :) 
    Ja men det är ju det jag gör isåfall, har ju så ont i vänster äggstock så jag går på alvedon och kan knappt röra mig emellanåt.. Skulle isf vara i v6+3 nu och det är ju runt den tiden som embryot börjar bli så pass stort att det börjar göra ont :s

    Men jaa jag vet inte, har tre gravtest, en sticka, en stav o ett digitalt så vill ju spara dem tills jag verkligen tror att jag är gravid :p  Min ritual vid de tillfällena är först stav, sen sticka o sen digitalt för att bekräfta :p 
    Om du har något vettigt att säga så är du på fel forum.
  • Queen 11

    Har försökt snart ett år. Fick ett tidigt missfall i augusti. Har en son på snart tre år, då tog det 7 mån. Är 32 år och börjar bli nojjig över att jag är för gammal eller nåt.

  • ThereseJonsson86
    intetnyttpåplusfronten skrev 2012-02-01 14:56:51 följande:
    Nej ibland orkar inte jag heller, jag har dolt alla som är gravida eller har småbarn från min startsida så jag ser inte deras grejer längre :)

    Ja det finns nog ingen kameratelefon (som jag har använt iaf) med riktigt bra kamera, min Xperia knäpper helt ok bilder men jag använder vanlig digitalkamera när jag knäpper kort istället. Har haft svårt med vanliga kameror att få bra kort på test också, men hittade idag en funktion som gör att det blir bättre bilder :D 
    Det är ju en bra funktion så man slipper se det man inte vill se :)

    Har två kameror hemma, givetvis hade ingen batteri då man behövde denm :P Men trotts det jag tyckte såg ut som ett plus tecken så säger barnmorskan att jag inte är gravid enligt test jag gjorde idag på mottagningen. Min mens är bara totalt försvunnen. Över två veckor försenad nu, jag stressar kanske för mycket fast jag inte tycker jag gör det. Kroppen är allt lustig.

    Unnar mig en enorm Semla till kvällsmat så känns det nog lite bättre i morgon efter de dåliga nyheterna. Är bara kämpa vidare.
     
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus