• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Solrosen 83

    Fick precis veta att några kompisar till oss väntar sitt FJÄRDE barn! Känns så orättvisst att vi inte kan lyckas få till ens ett Självklart är man blir glad för dom men det hugger lite i hjärtat

  • mammave

    Tack och visst tänker jag göra allt för att smitta av mig med gravbaciller till er :P
    Jo, det tog 9 försök innan mf och nu 2, så det känns jättebra att det tog sig så fort efter mf. Man blir ju väldigt depp av mf OCH försöka länge.

    Usch, vad tråkigt med mensen :(

    Solrosen: förstår att det känns orättvist :(

  • mylady

    solrosen:
    verklige jobbigt!!
    har själv vänner som fått sitt andra barn. bara sådär liksom!
    o en till som fick två missfall har dotter nu men fick + på varje första försök!
    att det kan va så olika!!

    kan jag ha hoppat över ÄL fast min temp är högre än vanligt?
    visst får man alltid höjd temp efter ÄL?
    eller kan man få det även utan ÄL?

    tempade nu o då var den 37.3
    igår 37.0 typ samma tid. blev chockad att den  höjts.
    kollar mest för att se om den sjunker o mens är på gång.

    kanske förkylning på g :( haft ont i halsen på mornarna senaste dagarna 
    o hela makens familj har varit dunderförkylda!! 

    känner lite konstigt i magen. 
    typ nån sorts molvärk kanske?
    försöker inte känna efter så mycket o försöka hitta symtom.
    vet inte ens hur det ska kännas ju.
    kan lika gärna va ingenting nästan...
    vågar nog inte hoppas

    dagarna går så sakta! orka vänta. men har bara ett test o vill helst inte köpa fler! 

  • BVP
    mammave skrev 2012-07-16 08:01:51 följande:
    Jag har plussat! :) Ganska svagt, men det fastnade i min inte så bra mobilkamera iaf (vet dock inte om jag kan få in bilder från den hit), så det är inte bara en skugga :)
    Stort grattis!
  • JZ79
    Stora My skrev 2012-07-16 17:23:26 följande:
    För mig gick det som väntat, mensen kom igår. Har inte ens orkat känna efter, bli ledsen eller så. Mera suck och hopplöst. =/
    Nä fy satan va trist med mens :/ Kram på dig!!! {#emotions_dlg.flower}
    Två döttrar och en son skrev 2012-07-16 18:52:47 följande:
    Här har jag äl i dagarna och det avbrutna blev ej så avbrutet igår Skrattande så finns möjlighet till plus här med...
    (Planerar ej men har inget annat p-medel heller.)

    Hoppas för er alla att ni plussar snart!!
    Oooops!! Flört Så när har du bim då? Glad
    Solrosen 83 skrev 2012-07-16 21:42:09 följande:
    Fick precis veta att några kompisar till oss väntar sitt FJÄRDE barn! Känns så orättvisst att vi inte kan lyckas få till ens ett Självklart är man blir glad för dom men det hugger lite i hjärtat
    Nääee...men va jobbigt och orättvist Rynkar på näsan Klart du är glad, men ändå blir man ju så ledsen när vissa lyckas hur lätt som helst å vi kämpar å kämpar å inget händer...Kram!! {#emotions_dlg.flower}mammave, kan du inte slänga upp en bild så vi får se ett plus!??

    kanske 4a, hur går det för dig? har du slutat blöda? mår du ok? kram

    mylady.....åh va spännande, tror du kommer plussa Skrattande 

    Fortfarande ingen mens här..märkligt....denna månad borde den verkligen komma. Om inget hänt till på fredag testar jag, har aldrig varit mer än 3 dagar sen och då har det gått en vecka. Har ett från testlagret hemma och ett digitalt...
  • barbarmama

    Min stegring har varit nere sen igår, dagens tester var lika negativa som igårkväll, så gårdagens middagstest som var starkast är väl att utgå ifrån, så mitt ägg är förmodligen också släppt om man ska tolka det som så. Idag var mannen alldeles för trött, så det blev inget mys för vår del idag, så det är ju bara att hoppas att gårdagens två tillfällen räckte. Han sa dock att han skulle se till att orka imorgon, men då ska vi iväg så jag tror inte att det blir av då heller, för klockan är nog alldeles för mycket när vi väl är hemma igen och då vill han nog sova direkt för att orka upp till jobbet på onsdag, så nu är det nog bara att hålla tummarna att det vill sig för våran del och se vad som händer om 14 dagar. Antingen får vi ett fint (efterlängtat) plus eller så kommer tant röd och hälsar på. Ska iallafall försöka vänta med att testa till efter BIM, men känner jag mig själv väl, så kommer jag nog att börja testa redan på ÄL+10 och bli besviken över ett negativt test som jag kommer att stirra mig blind på och tycka mig se två streck på haha.. Skrattande Hoppas på 10:e gången gillt, eller vad säger man?  Nu ska jag försöka att slappna av under de kommande veckorna, tänka på annat och hålla tummarna i smyg. Vi åker på semester den 26/7 så förhoppningsvis så kan jag slappna av och njuta av semestern. Men funderar lite på det där med alkoholen.. Vore det någon fara om jag skulle dricka alkohol? Det är trots allt innan BIM, men tankarna finns ändå där.. 

    Men nu ska jag krypa till korgs, hoppas att mannen inte har tagit upp hela sängen utan lämnar en liten bit till mig.. lite täcke också för den delen haha.. Godnatt tjejer!

  • JZ79

    barbarmama: väck mannen för lite morgonsex istället, så behöver ni inte känna ni måste hinna med det på kvällen :P Godnatt!

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus