• Forumvärd

    VIP- vi har testat positivt

    Hejsan!

    Här är en tråd för VIP som har testat positivt. Solig
    Skriv gärna och berätta om er resa!

  • Svar på tråden VIP- vi har testat positivt
  • LittleMissL

    58 långa dagar kvar här och får säga detsamma. Enda besväret såhär långt är ont i fogarna när jag står upp för länge.

  • anli85

    Har gått in i vecka 7 (6+2) nu och jag mår fortfarande bra. Det enda jag har känningar av är brösten o att jag måste kissa o äta oftare. Har inte samma sug på sötsaker som jag alltid haft innan o det är ju jättebra Illamåendet lyser med sin frånvaro, peppar peppar. Ska på inskrivning på MV den 20/9. Allt är så himla spännande

  • Forumvärd

    Hejsan!

    Jag skulle vilja be er om en sak
    Jag behöver veta hur många av er VIP som har blivit gravida och när er BF är Solig
    Kan ni inboxa de uppgifterna till mig så vore det toppen!
    Tack på förhand!

  • Forumvärd

    Tack tack alla ni som har inboxat Solig

    Är det någon i VIPgruppen som inte hunnit inboxa ännu så gör det snarast
    Jag håller på att sammanställa uppgifterna nu.

  • Josefajne

    Då har man fått beviljat hel graviditetspenning från FK , vilket känns jätte skönt då jag ej orkar jobba mer pga Min foglossning. Ska sluta jobba på onsdag, har då 7 veckor kvar till BF. Har väldigt svårt att sova om nätterna då det gör ont och knakar i bäckenet, att gå en liten promenad är bara jobbigt! Ursäkta mitt klagande, men alla mår ju inte prima ;) Skönt att de flesta mår bra och inte har några krämpor med sin graviditet :D Vet någon hur länge man får vänta innan värdekupongerna på blöjorna kommer efter BF? ( många som frågat men något klart svar har vi väl ej fått? )

  • Limazzin

    Forumvärden: Jag har oxå skickat meddelande till dig. Kan du bekräfta att du fått meddelandet så det inte blev nåt fel? Tack!

Svar på tråden VIP- vi har testat positivt