• Anonym (människa)

    Vad er är mörkaste hemlighet?

    Min är att jag en gång hamnade i säng med min väninnas kille. Jag startar denna tråden bara för att kanske få lite tankar om/förklaringar till varför man ibland gör saker som är totalt emot ens värderingar, att man gör saker som är totalt fel men ändå gör dem. (att jag har gjort ett fruktansvärt misstag vet jag redan).

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-09 21:30
    Vilka livsöden det finns... ibland känner man ju sig helt ensam om att ha mindre roliga hemligheter. Tråkigt att tråden spårade ur där ett tag men det var väl tyvärr väntat...Tack alla som delar med sig.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-10 22:47
    Jag lämnar denna tråden nu. Tanken var att få lätta sitt hjärta, utan värderingar, inte att det skulle bli så OT.

  • Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?
  • Anonym

    Att min bror hade samlag med mig när jag var 7 år-Det jobbiga var att jag tyckte det var skönt och fick mitt livs första orgasm...Har skämt som sjutton efter detta...

  • Anonym (Självisk)

    Jag är så förbannat trött på min familj ibland. Pappa stack när jag var 17, och efter det fick jag upp rollen som medförälder. Mamma träffade en ny och jag fick ansvaret för mina syskon, för min syster som vägrade sova själv. I fyra år fick jag inte sova ensam i en säng, jag sov skitdåligt. Jag var tvungen att vara med om alla beslut mamma tog, allt hon undrade över och oroade sig för tog hon upp med mig. Allt som gått fel i hennes liv, med pappa eller annat fick jag reda på. Hon hade en hel del olika städjobb som jag fick följa med på efter skoltid, som jag fortfarande följer med på efter jobbet.
    I över tio år får jag känna mig skyldig om jag inte kan eller vill ställa upp, hon säger ju inget men det är som inprogrammerat i mig att jag ska alltid ställa upp. Det är min roll i familjen, den som alltid kan och vill hjälpa, den som alltid är snäll. Hon tackar alltid alltid efteråt, säger hur snällt att jag hjälpte henne för vem skulle hjälpa henne annars, hur hon inte skulle orka utan min hjälp.
    Nu när mamma börjar bli äldre får jag nästan panik över hur det kommer att se ut. Hur ska jag kunna ha ett eget liv utan att behöva hjälpa henne hela tiden. Kan jag någonsin få göra precis det jag vill utan att må dåligt över det. 
    Jag vill bara skrika när jag tänker på hur jag inte fick en ungdom, hur jag aldrig kunde vara "självisk", hur alla alltid räknar med att jag ska finnas där. Om de bara visste hur förbannad jag egentligen är, hur jag bara vill skrika och vråla åt dom ibland. Det är hemskt att bära på den här ilskan för samtidigt är ju mamma och mina syskon de jag älskar allra mest i hela världen. Jag bara önskar att jag kunde  få vara utan dom ett tag, att vi bara kunde ändra våra roller.

    Det känns hemskt att ens skriva det här, det känns som att jag sviker dom. Men det hjälper på något vis att bara få ut det.  

  • Anonym

    min mörka hemlighet,som jag bearbetar sj just nu,ska snart ta steget att öppna mig för kuratorn,sjukskriven för utbrändhet,deppression mm.. men ja vet att grunden , förutom att ja hela mitt liv jobbat rumpan av mig

    min halvsyster antastade mig när ja var liten, jag var ca 4-5 år , hon 10 år äldre !! ja vet att hon tvingade mig att ta på hennes kön, sen att ja en gång låg och sov,vaknade av att hon fingrade mig där nere ..sen har hon varit allmänt äckligt elak mot mig hela min uppväxt o liv, ja e snuskigt rädd för mörker d¨å hon låste mig ute som liten..

    behäver ka säga att ja hatar henne? nope, att jag längtar till den dagen hon dör och jag aldrig behöver veta av henne mer ?

    blä

  • mzmaa
    Anonym skrev 2012-07-09 18:15:31 följande:
    min mörka hemlighet,som jag bearbetar sj just nu,ska snart ta steget att öppna mig för kuratorn,sjukskriven för utbrändhet,deppression mm.. men ja vet att grunden , förutom att ja hela mitt liv jobbat rumpan av mig

    min halvsyster antastade mig när ja var liten, jag var ca 4-5 år , hon 10 år äldre !! ja vet att hon tvingade mig att ta på hennes kön, sen att ja en gång låg och sov,vaknade av att hon fingrade mig där nere ..sen har hon varit allmänt äckligt elak mot mig hela min uppväxt o liv, ja e snuskigt rädd för mörker d¨å hon låste mig ute som liten..

    behäver ka säga att ja hatar henne? nope, att jag längtar till den dagen hon dör och jag aldrig behöver veta av henne mer ?

    blä
    Vilka syskon vissa har/haft... Hur kan hon/han leva med sig själv!! Förvånad
  • Anonym (vet inte)

    Att min sambo troligtvis inte är pappa till ena barnet, även om jag vet att han inte tror det heller så är det en mörk hemlighet som vi aldrig pratar om.

  • Anonym (tjej)
    Anonym skrev 2012-07-09 18:15:31 följande:
    min mörka hemlighet,som jag bearbetar sj just nu,ska snart ta steget att öppna mig för kuratorn,sjukskriven för utbrändhet,deppression mm.. men ja vet att grunden , förutom att ja hela mitt liv jobbat rumpan av mig

    min halvsyster antastade mig när ja var liten, jag var ca 4-5 år , hon 10 år äldre !! ja vet att hon tvingade mig att ta på hennes kön, sen att ja en gång låg och sov,vaknade av att hon fingrade mig där nere ..sen har hon varit allmänt äckligt elak mot mig hela min uppväxt o liv, ja e snuskigt rädd för mörker d¨å hon låste mig ute som liten..

    behäver ka säga att ja hatar henne? nope, att jag längtar till den dagen hon dör och jag aldrig behöver veta av henne mer ?

    blä

    Men fy va hemskt.
  • Anonym

    Ok vi vet nu hur han fick tag på den. Den låg i passagerarsätet på en bil som var nercabbad. Jag ser det som stöld. Inte "hittat". 

  • Anonym (fundersam)

    Undrar som alla andra??mHur kan man tro att man mördat sin vän??

  • Anonym

    Har haft sex med min hustrus 8 år yngre syster regelbundet i snart 6 månader

Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?