• Svar på tråden Bf- mars 2013
  • Emlak

    Suun skönt att allt är bra med den lille.. Skönt att kolla upp så allt är bra.

    MalinPalin bara kämpa på med flytande, jag kan oxå känna av i sidan ibland men lever på fil varje dag så magen sköter sig väldigt bra nu, var värre när jag försökte äta mackor..

    På jobbet fixar jag dagen av trötthet då jag måste hålla igång hela tiden, bonus är iaf att det är väldigt lugnt på jobbet just nu och jag hinner ligga ner och vila efter lunchen.. Hemma är jag helt slut men mkt beror nog oxå på att jag är helt slut i min fot av allt gående och stående.. Får bara hoppas att min sjukgymnast inte vill att jag går ner i tid.. Tänkte man skulle lägga undan en massa pengar under hösten nu, är ju inte gratis att få barn och vara mammaledig

  • Delfinis

    Suuun: vad skönt att allt såg bra ut och att det är ok.Jag har precis som dig, jag blöder kanske varannan dag men börjar se ett litet mönster.Börjar blöda när jag anstränger mig, som hostar, sex , är på toaletten m.m
    men blöder dock förutom dom stunderna också ...
    men det kankse har med moderkakan att göra då..inget att oroa sig över då?

  • Emlak

    Någon annan som har svårt för att borsta tänderna? Jag får kväljningar varje gång..

  • Miising

    Inte svårt att borsta nej, men mitt tandkött blöder en hel del...


    Gravid med första barnet, bf 27 mars
  • Rebeccas02

    Jag har hysteriskt ont i svanskotan! Detta började imorrse och blir bara värre och värre. Jag kan inte ens sitta ner och har faktiskt aldrig haft såhär ont någonstans i hela mitt liv. Är set någon som känner igen det här?

  • Marilis

    Igår fick vi se vår bebis! Beräknad till 3/3 precis som jag trodde:) allt såg jättebra, han låg och sov med världens hicka och så sög han lite på tummen

  • Emlak

    Och där kom godissuget igång igen.. Nåja bara passa på att njuta när man ändå ska lägga på sig kilon :)

  • Miising
    Rebeccas02 skrev 2012-08-25 15:22:41 följande:
    Jag har hysteriskt ont i svanskotan! Detta började imorrse och blir bara värre och värre. Jag kan inte ens sitta ner och har faktiskt aldrig haft såhär ont någonstans i hela mitt liv. Är set någon som känner igen det här?
    Jag hade det i lördags! Kom under dagen och blev bara värre och värre. Fick spendera hela kvällen i foster ställning i soffan. Nära på att börja gråta av smärta och då är jag ganska så tålig!
    Marilis skrev 2012-08-25 20:25:01 följande:
    Igår fick vi se vår bebis! Beräknad till 3/3 precis som jag trodde:) allt såg jättebra, han låg och sov med världens hicka och så sög han lite på tummen
    Åh, vad mysigt!

    Gravid med första barnet, bf 27 mars
  • Miising
    Ladythewinter skrev 2012-08-26 22:37:00 följande:
    Imorgon ska vi få se vårat pyre för första gången, ska bli så myys.. så jag lär inte kunna sova i natt.. =0)

    Mysigt hoppas allt går bra, men det är ju klart det gör!
    Gravid med första barnet, bf 27 mars
Svar på tråden Bf- mars 2013