• Anonym (ts)

    Kan jag anmäla honom för våldtäkt?

    Jag och min sambo brukar ligga och prata fantasier. En av mina är att bli våldtagen (vilket jag tror ganska många andra också fantiserar om). Jag sa att "det självklart bara är en fantasi". Denna fantasi känner han till.
    I natt vaknade jag av att han höll fast mig och tvingade sig på mig. Jag skrek och försökte ta mig loss medan han pressade sig in.. Vill inte gå in på mer detaljer..
    Efter la han sig bara och sov.. Jag visste inte vad jag skulle göra.. Låste in mig på toan och satt där tills han bankade på och ville in på morgonen..
    Då flinade han lite emot mig och frågade hur jag mådde, jag bröt ihop och frågade vad fan tror du.. Då sa han nåt i stil med "men oj, jag ville ju bara att du skulle få din fantasi"..

    Jag mår illa.. Han kommer hem från jobbet snart och jag vill inte se honom.. Kan jag anmäla honom för det här? Han tycker att det bara var "en lek".. 

  • Svar på tråden Kan jag anmäla honom för våldtäkt?
  • Anonym

    Vad ni inte verkar fatta är att det finns en speciell faktor här som är avgörande för hur man skall se på det hela.

    Visste han att han våldtog henne eller såg han det som ett rollspel där hennes fantasi förverkligades?

    Det går inte att fälla någon moralisk (kanske inte heller juridisk) dom innan man fått svar på den frågan.

  • Anonym (ojoj)
    Truth skrev 2012-07-15 17:29:19 följande:

    Menar du alltså att du inte tiggde och bad?


     


     



    Va, vad menar du? Jag skrev ju att jag tiggde och bad att han skulle smälla till mig och att han till slut slog till.
  • The Doctor
    Anonym (ojoj) skrev 2012-07-15 17:38:50 följande:
    Va, vad menar du? Jag skrev ju att jag tiggde och bad att han skulle smälla till mig och att han till slut slog till.
    Skillnaden ligger i att du bad om det, och det gjorde inte TS.
  • Anonym (ojoj)
    The Doctor skrev 2012-07-15 17:41:04 följande:
    Skillnaden ligger i att du bad om det, och det gjorde inte TS.

    Så om jag ber om att bli slagen i affekt så är det ok att slå? Det är aldrig okey att slå någon, varken barn, man eller kvinna, precis som det aldrig är okey att våldta ngn.
    Tänk om TS när samlaget började hade skrikit på ett uppenbart förbannat sätt "våldta mig då din jävel, det är ju det du alltid drömt om ditt svin". Skulle det vara okey att våldta då? Eller om vi tänker oss att TS bråkar med sin man. Båda är fulla och vansinnet hänger i luften. TS skriker "våldta mig då ditt svin, jag bryr mig inte, ta mig i alla hål din  djävul". Då är det mer accepterat för dig att han ger sig på henne på riktigt, eller hur tänker du?
  • ftp
    TeamCaz skrev 2012-07-15 16:43:20 följande:
    Jag tänker lite såhär.
    Att om jag skulle haft en sån fantasi - om att bli våldtagen - så hade jag velat diskutera det med min partner innan man gör något åt fantasin.
    Alltså - vad är inte ok att göra, hur hårdhänt får han lov att vara, stoppord osv osv.

    - Att man är förberedd på det.
    Han är ju hennes pojkvän. Han ska ju älska henne.
    Så som jag ser det så är det just såna förberedelser som motverkar syftet.
     
    Det blir inte mycket till en "våldtäkt" om man har i förväg styckat ämnet i atomer och vet exakt vad och när saker och ting ska hända.
     
  • Kattdamen
    ftp skrev 2012-07-15 18:07:33 följande:
    Så som jag ser det så är det just såna förberedelser som motverkar syftet.
     
    Det blir inte mycket till en "våldtäkt" om man har i förväg styckat ämnet i atomer och vet exakt vad och när saker och ting ska hända.
    Det bästa vore väl då att överfalla någon främling och våldta denne? Så får du den kick du vill ha.
    En kopp te, tack.
  • Moonis
    Anonym skrev 2012-07-15 16:55:00 följande:
    Jag tycker att din sambo gjorde fel och gick över gränsen. Men samtidigt så är det inte helt konstigt att det blev som det blev, ett missförstånd. Han tänkte nog aldrig så långt att han gjorde illa dig, han ville att du skulle uppleva din fantasi. Enligt mig så tycker väl jag att en fantasi är till att förverkliga, han kanske tänkte likadant. 
    Så nej, jag tycker absolut inte att du ska anmäla. Jag tycker du ska prata igenom det här ordentligt med din sambo. 
    Lite så ser jag det också. Absolut inte okej men ett solklart missförstånd som behöver redas ut.

    Viktiga är att prata med varandra nu ts så det inte blir liknande missförstånd framöver. 
  • Kattdamen

    Men för helvete.

    Hade min make gjort något dylikt hade det naturligtvis blivit skilsmässa.


    En kopp te, tack.
  • Millicent
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2012-07-14 10:41:08 följande:
    Nej, det rådde givetvis inget samförstånd här, att berätta om en fantasi är inte ett godkännade för något alls.
    Jag måste damma av det här inlägget, det är kort och koncist. 

    Nu ska jag gå och gråta över att det finns så många idioter i världen och jag menar förstås inte TS och inte heller de som förstår att det som skett är en regelrätt våldtäkt och inte rape play.  
Svar på tråden Kan jag anmäla honom för våldtäkt?