• Anonym (ts)

    Kan jag anmäla honom för våldtäkt?

    Jag och min sambo brukar ligga och prata fantasier. En av mina är att bli våldtagen (vilket jag tror ganska många andra också fantiserar om). Jag sa att "det självklart bara är en fantasi". Denna fantasi känner han till.
    I natt vaknade jag av att han höll fast mig och tvingade sig på mig. Jag skrek och försökte ta mig loss medan han pressade sig in.. Vill inte gå in på mer detaljer..
    Efter la han sig bara och sov.. Jag visste inte vad jag skulle göra.. Låste in mig på toan och satt där tills han bankade på och ville in på morgonen..
    Då flinade han lite emot mig och frågade hur jag mådde, jag bröt ihop och frågade vad fan tror du.. Då sa han nåt i stil med "men oj, jag ville ju bara att du skulle få din fantasi"..

    Jag mår illa.. Han kommer hem från jobbet snart och jag vill inte se honom.. Kan jag anmäla honom för det här? Han tycker att det bara var "en lek".. 

  • Svar på tråden Kan jag anmäla honom för våldtäkt?
  • Anonym (ojoj)
    The Doctor skrev 2012-07-15 20:48:41 följande:
    Vad har jag skrivit som är fel? Inlägget du citerar försvann i ditt inlägg.

    Sorry, det var visst Millicent som skrev så här:  
    Millicent skrev 2012-07-15 19:54:51 följande:
    Om hon har ork och lust att skriva i en tråd där människor påstår att det här var vad hon ville och önskade och att man därför får förstå den som våldtog henne...

    Så till Millicent: ingen har påstått att det här var vad hon ville. Däremot har några påstått att han trodde att detta var vad hon ville. 

        
     
  • Anonym (Fantasier)
    ftp skrev 2012-07-15 18:07:33 följande:
    Så som jag ser det så är det just såna förberedelser som motverkar syftet.   Det blir inte mycket till en "våldtäkt" om man har i förväg styckat ämnet i atomer och vet exakt vad och när saker och ting ska hända.  

    Men det är inte meningen att det ska vara en våldtäkt. Det är meningen att det är en lek. Hur långt man vill ta den leken är upp till var och en. Ska det vara ett överraskningsmoment kommer man överens om det och bestämmer hur det ska gå till. Bestämma ord för att avbryta leken. För det ska vara en lek, inte en äkta våldtäkt.
  • Anonym (ojoj)
    Truth skrev 2012-07-15 20:48:40 följande:

    Nähej!? För du börjar förstå att den här killen förstod att han våldtog henne? Det var ju det han faktiskt påstod att han trodde hon "ville". Så jävla dum är ingen människa att han tror att en kvinna vill det hon inte vill. Det går inte att våldta någon med hennes medgivande, det är tekniskt omöjligt, och det är verkligen ingenting som behövs förklaras heller. Han knullade på henne när hon inte ville. Skit enkelt det här.


     


    Absolut ska hon det, om hon bara orkar!


     



    Nej jag har ingen aning om ifall killen våldtog henne med berått mod eller om det var ett missförstånd och det har inte du heller. Jag tycker dock inte vi kommer något längre i det avseendet. Vi kan ju inte hålla på att älta något som varken du, jag eller någon annan i tråden kan bevisa, eller hur? Däremot kan jag gärna vara med att fokusera på hur TS och hennes man bör lösa problemet på bästa sätt, men där har du ju ovan redan visat vad du tycker och där håller jag definitvt inte med dig.
  • Millicent
    ftp skrev 2012-07-15 16:07:03 följande:
     
    Hon uttryckte en önskan, han uppfyllde den, det gör det hela till grått.
    ftp skrev 2012-07-15 16:18:20 följande:
    Fantasi är en önskan hur man än vänder och vrider på det.
     
     
    Två ytterligare exempel
  • Millicent
    Froststar skrev 2012-07-14 01:35:24 följande:
     Vad finns där för anledning till att berätta sin (sjuka) fantasi för sin pojkvän om inte man vill att han "överraskar" en? [...] Jag förringar ingenting, däremot i just det här fallet är det bara att inse, det hade inte hänt om TS inte kommit med sin fantasi. Vad skulle det finnas för anledning att berätta något sådant om inte man hoppas lite innerst inne att pojkvännen kanske hjälper en att leva ut fantasin? Sedan att hon inte längre tyckte att det var spännande när det väl hände kan jag förstå.
  • Truth
    Anonym (ojoj) skrev 2012-07-15 20:56:09 följande:
    Nej jag har ingen aning om ifall killen våldtog henne med berått mod eller om det var ett missförstånd och det har inte du heller. Jag tycker dock inte vi kommer något längre i det avseendet. Vi kan ju inte hålla på att älta något som varken du, jag eller någon annan i tråden kan bevisa, eller hur? Däremot kan jag gärna vara med att fokusera på hur TS och hennes man bör lösa problemet på bästa sätt, men där har du ju ovan redan visat vad du tycker och där håller jag definitvt inte med dig.

    Jo, det är faktiskt det vi har. Han påstår att han trodde hon ville att han skulle göra saker mot hennes vilja, och det går folk på! Förvånad


     


    Det var inte så att han gick för långt i något de höll på med. Det var heller inte så att han våldtog henne vid ett tillfälle där TS var  eller på något annat vis kunde tänkas önska ett rape-play. Han ville ju för 17 att det skulle vara mot hennes vilja.


     


    Ja, du har rätt i att ingen av oss kan veta om han gjorde det av elakhet eller för att han är en idiot. Det spelar ingen roll heller. Är man så jävla puckad som TS kille påstår sig vara bör man nog fan in på hem.

  • Anonym (ojoj)
    Millicent skrev 2012-07-15 21:02:42 följande:
    Två ytterligare exempel

    Detta är inte exempel på att någon i tråden påstår att hon ville bli våldtagen. De exempel du nämner handlar om vad hon sa vid tillfället före våldtäkten och som kan ha gjort att HAN trodde att hon ville leka våldtäkt i sömnen. Kom tillbaka med ett exempel ur tråden som verkligen påvisar att någon har skrivit att hon vill bli våldtagen och får skylla sig själv.
  • Anonym (Fantasier)

    Fantasi och önskan är INTE samma sak.

  • Truth
    Anonym (Fantasier) skrev 2012-07-15 21:12:22 följande:
    Fantasi och önskan är INTE samma sak.

    Shit alltså, man blir mörkrädd i denna tråd.


     

  • Anonym (ojoj)
    Anonym (Fantasier) skrev 2012-07-15 21:12:22 följande:
    Fantasi och önskan är INTE samma sak.
    Ett tänbart scenario kan vara att TS sagt ungefär så här: "Jag fantiserar om att bli våldtagen, men absolut inte i verkligheten".
    TS man har då tolkat "i verkligheten" som en överfallsvåldtäkt ute på stan men trott att hon säkert skulle uppskatta en låtsasvåldtäkt inom hemmets väggar.  

    TS man må ha stora brister i sin lyhördhet då han inte har fattat hennes signaler när han väl bånkade på, men det finns många     människor som brister just här, inte bara i sexuella situationer.  

      
Svar på tråden Kan jag anmäla honom för våldtäkt?