• Anonym

    Helkroppstråden

    För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

    Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

    Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

    Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

    "Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

  • Svar på tråden Helkroppstråden
  • Haskel
    Fröken reserverad skrev 2012-12-20 09:28:45 följande:
    Skratt.
    Tack för den jättefina komplimangen. Solig 
    FlörtJag hör av mig, om du mot all förmodan, någon gång byter namn till "Fröken singel" eller liknandeSkrattande.
  • A82
    Mattias39 skrev 2012-12-20 09:56:41 följande:
    Förstår att du är stolt!! Svårt att tro att det är samma tjej... :)
    Men en gravid-mage är också väldigt fint måste jag säga!!!
    Glad
    Tom Araya skrev 2012-12-20 09:57:22 följande:
    Klart du ska vara stolt, du är ju fantastisk duktig!Solig
    Jag tyckte du såg bra ut även som stor/gravid....nu kommer du bli farlig! {#emotions_dlg.djavulsk}
    farlig vet i 17 men en tjej med bättre självförtroende 
  • Fröken reserverad
    Tom Araya skrev 2012-12-19 10:59:21 följande:
    Några gamla bilder...väger tyvärr lite mer nu...

     


     


     


    Läckra armar. Solig
    Reserverad står för upptagen.
  • Fröken reserverad
    Haskel skrev 2012-12-20 10:01:23 följande:
    FlörtJag hör av mig, om du mot all förmodan, någon gång byter namn till "Fröken singel" eller liknandeSkrattande.
    Glad
    Det hoppas jag verkligen att jag inte kommer göra, men tack ändå. Solig
    Reserverad står för upptagen.
  • Tom Araya
    Fröken reserverad skrev 2012-12-20 10:02:52 följande:
    Läckra armar. Solig
    Å tack! Fast inte hälften så läckra som din rumpa! Flört
  • tellis mom


    Tråkig bild som egentligen inte visar så mycket av hur jag ser ut men det va den enda jag hade på datorn för tillfället. Bilden är tagen enbart för att dokumentera min viktnedgång (30kg) men den får duga så länge, kanske bidrar med en bättre bild senare :)
  • Mattias39
    tellis mom skrev 2012-12-20 10:06:51 följande:


    Tråkig bild som egentligen inte visar så mycket av hur jag ser ut men det va den enda jag hade på datorn för tillfället. Bilden är tagen enbart för att dokumentera min viktnedgång (30kg) men den får duga så länge, kanske bidrar med en bättre bild senare :)
    30kg?? Shit, bra jobbat!! Du har verkligen en tight,fin kropp nu...!
    Visste bilden kunde ha varit bättre...så bidra gärna med en till Glad
  • Anonym (bmi plus)

    Måste säga att jag gillar tråden! Men jag vågar nog inte lägga ut någon bild själv. Tror knappast den hade fått några kommentarer. Haha.

    Ni är jättefina allihopa

    Anton, dig har jag sett lite överallt här, men jag brukar mest läsa, inte skriva. Jag håller med de andra. Bild tack
    Fast jag har väl inget att säga till om, som fegar själv. Haha

Svar på tråden Helkroppstråden