• Anonym

    Helkroppstråden

    För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

    Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

    Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

    Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

    "Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

  • Svar på tråden Helkroppstråden
  • Max
    Anonym (Loveheart) skrev 2012-12-20 13:20:47 följande:
    Tog en bild, mailade den till mig själv och lade upp den, lätt som en plätt 



    Fan jag får ju inte det att funka, grrrrr :(
  • octopuzz
    Anonym (b) skrev 2012-12-20 15:46:57 följande:

    Du kanske ska kolla upp så det inte är nått farligt :)

    *ringer läkare*  "Hej! jag har nåt svart kladd på brösten... kan det vara nåt farligt? Jag ser det bara på skärmen men inte på riktigt... Hjälp mig!!"
  • Anton Chigurh
    Mattias39 skrev 2012-12-20 15:54:29 följande:

    Anton, jag håller med! Alla är så otroligt fina att jag snart inte vet vad jag ska säga....känns som man upprepar sig hela tiden, men alla ÄR ju snygga!!
    Vi gör ju detMattias, det känns dumt att säga samma sak om och om igen, men fan alltså, återigen som du säger, damerna är så helvetes granna. Visst, finns en och annan som har lite å jobba med, men jag tycker det är underbart att aven "dom" vågar visa sig, att vi alla är olika. 

    "Dom" förtjänar egentligen att få mest cred av oss alla, jag menar, hur jobbigt är det att lägga upp en snygg kropp, nä, hatten av för alla som har nåt extra kilo, men som ändå postar.

    En liten blomst till samtliga damer, det är ni fan värda...



     
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • octopuzz
    Anton Chigurh skrev 2012-12-20 16:07:59 följande:
    Vi gör ju det, Mattias, det känns dumt att säga samma sak om och om igen, men fan alltså, återigen som du säger, damerna är så helvetes granna. Visst, finns en och annan som har lite å jobba med, men jag tycker det är underbart att aven "dom" vågar visa sig, att vi alla är olika. 

    "Dom" förtjänar egentligen att få mest cred av oss alla, jag menar, hur jobbigt är det att lägga upp en snygg kropp, nä, hatten av för alla som har nåt extra kilo, men som ändå postar.

    En liten blomst till samtliga damer, det är ni fan värda...



     
  • Anton Chigurh
    Mr Espresso skrev 2012-12-20 15:53:23 följande:
    Håller med dig Anton. Vilken superdupertråd detta är Kaffe
    Bästa på jävligt länge, underbart när alla ( nåja, Muttern är ju undantaget ) är så förbannat schysta vid varann....

    Kaffe är gott. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Putt B
    Anton Chigurh skrev 2012-12-20 16:07:59 följande:
    Vi gör ju det, Mattias, det känns dumt att säga samma sak om och om igen, men fan alltså, återigen som du säger, damerna är så helvetes granna. Visst, finns en och annan som har lite å jobba med, men jag tycker det är underbart att aven "dom" vågar visa sig, att vi alla är olika. 

    "Dom" förtjänar egentligen att få mest cred av oss alla, jag menar, hur jobbigt är det att lägga upp en snygg kropp, nä, hatten av för alla som har nåt extra kilo, men som ändå postar.

    En liten blomst till samtliga damer, det är ni fan värda...

     
    Kan bara instämma !!
  • Anton Chigurh
    octopuzz skrev 2012-12-20 15:55:55 följande:

    Vad gör man inte i trådens ära! ;) 
    Du har gjort väldigt mycket i trådens ära, Octopuzz, det skall Gudarna veta....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Mattias39
    Anton Chigurh skrev 2012-12-20 16:07:59 följande:
    Vi gör ju det, Mattias, det känns dumt att säga samma sak om och om igen, men fan alltså, återigen som du säger, damerna är så helvetes granna. Visst, finns en och annan som har lite å jobba med, men jag tycker det är underbart att aven "dom" vågar visa sig, att vi alla är olika. 

    "Dom" förtjänar egentligen att få mest cred av oss alla, jag menar, hur jobbigt är det att lägga upp en snygg kropp, nä, hatten av för alla som har nåt extra kilo, men som ändå postar.

    En liten blomst till samtliga damer, det är ni fan värda...



     
    BRA talat!! :)
  • Anton Chigurh
    Putt B skrev 2012-12-20 16:14:28 följande:
    Kan bara instämma !!
    Skål
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
Svar på tråden Helkroppstråden