• Anonym

    Helkroppstråden

    För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

    Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

    Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

    Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

    "Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

  • Svar på tråden Helkroppstråden
  • Alltid Daph
    Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-21 10:39:56 följande:
    Ja, det har du rätt i Har nog inte kommenterat dina bilder? Jättefina! Du är vacker!
    Tack! Men kom ihåg vad lite fina kläder och en smickrande vinkel kan göra. Det är mycket modigare att stå rakt upp och ner som du!
    octopuzz skrev 2012-12-21 10:40:25 följande:

    Ahaaaa! Ingen är från efter alltså. Men då gissar jag på ett bra utgångsläge! Nej samma här.. hellre har jag ärr än en stor skinnpåse på magen. Skrattande 

    Det ser ut som innan så jag är jättenöjd. Men plus ett ärr från höft till höft. Det börjar blekna nu och jag inbillar mig gärna att det bara ser lite intressant ut, som en krigsskada ungefär. Jag kan låtsas det och brodera ut historier från mina äventyr i Vietnam!
      
  • Mattias39
    octopuzz skrev 2012-12-21 10:44:34 följande:
    Nej även om jag inte har problem att bjuda på mig själv så gissar jag att min vän inte skulle gilla det alls. Så det blir ett nej Flört

    Gråter

    Nej då...jag förstår dig. :) Jag vägrar nämligen själv att sjunga när ngn hör, så jag skulle själv ALDRIG lägga upp ngt liknande...Men då sjunger ju iofs jag också HEMSKT, vilket jag är säker på att du inte gör... *L*
  • Anonym (badsugen)

    De där bilderna är innan är jag rädd. Opererade mig för sex månader sen. Men det ser fint  och tajt ut om man inte räds ärr. Vilket jag inte gör. Cool 
    Nu blev jag ännu mer nöjd med min egen tvåbarnsmage, jag har inga synpunkter på operationer men har fått kämpa med att banka in i skallen att sluta jämföra mej med barnlösa 25-åringar.
  • Mattias39


    Detta går ju inte...1,5timme utan bild, i en bildtråd...Får lägga upp avataren i brist på annat...
    Ledsen Daph...den är inte nytagen och har alltså ingen luciaglitter att ta till...
  • Alfred811
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-21 10:49:21 följande:
    Nu blev jag ännu mer nöjd med min egen tvåbarnsmage, jag har inga synpunkter på operationer men har fått kämpa med att banka in i skallen att sluta jämföra mej med barnlösa 25-åringar.

    Och allt för du TROR att de skulle vara mer attraktiva än du, det är dags att tänka om!
  • Alltid Daph
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-21 10:49:21 följande:
    Nu blev jag ännu mer nöjd med min egen tvåbarnsmage, jag har inga synpunkter på operationer men har fått kämpa med att banka in i skallen att sluta jämföra mej med barnlösa 25-åringar.
    Mycket klokt om man kan göra det. Men jag har alltid haft "snygg kropp" och det är en så pass stor del av min självbild att jag mår hemskt dåligt om jag inte tycker att jag har det. Och det gjorde jag inte med delade magmuskler och 15 cm överskottshud. Det blev en sån chock att gå från snygg enbarnsmamma till sämre begagnad tvåbarnsmamma. Obestämd
  • A82

    bmi plus. håller med resten.
    Sommaren 2013 ska du bada som aldrig förr. Plaska och ha kul och bara skratta.
    Skulle någon ha problem med det är det bara för de är avundsjuka på vad du har som de vill ha.
    Så fram med självförtroendet  och på med smilet så blir du en av de vackraste på stranden.

    (Jag vet, har som mest vägt 96 pannor och bar ff bikini, vilket gav kredit åt båda håll) 
    Bara att suga i sej av det positiva och strunta i resten, för som sagt. Man är alltid den snyggaste i någons ögon. 

  • A82
    Mattias39 skrev 2012-12-21 10:52:42 följande:

     


    Detta går ju inte...1,5timme utan bild, i en bildtråd...Får lägga upp avataren i brist på annat...
    Ledsen Daph...den är inte nytagen och har alltså ingen luciaglitter att ta till...
    blink blink 
  • Alltid Daph
    Mattias39 skrev 2012-12-21 10:52:42 följande:


    Detta går ju inte...1,5timme utan bild, i en bildtråd...Får lägga upp avataren i brist på annat...
    Ledsen Daph...den är inte nytagen och har alltså ingen luciaglitter att ta till...
    Men du är smoking hot även utan glitter! =)
  • fläta
    Mattias39 skrev 2012-12-21 10:52:42 följande:

     


    Detta går ju inte...1,5timme utan bild, i en bildtråd...Får lägga upp avataren i brist på annat...
    Ledsen Daph...den är inte nytagen och har alltså ingen luciaglitter att ta till...
    Väldigt fin kropp i mitt tycke. Gillar brösthår och fjuniga/håriga armar, gillar särskilt mycket att få vara stora skeden och ligga och känna i brösthåret och håret på magen (ja, på maken då förstås ). 
    Snyggt!  
Svar på tråden Helkroppstråden