• Anonym

    Helkroppstråden

    För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

    Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

    Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

    Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

    "Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

  • Svar på tråden Helkroppstråden
  • hösthjärta
    Putt B skrev 2013-01-14 13:37:47 följande:
    Vackra ögon !

    Tusen tack Putt B!
    Blir jätteglad för din kommentar, men det är ju fusk. Du vet att det inte räknasFlört 
  • niceelinice
    comp skrev 2013-01-14 17:30:26 följande:
    kör hårt,ser bra ut

    Tack så mkt Skrattande
  • Scarlet 0007
    hösthjärta skrev 2013-01-14 19:16:23 följande:

     Men vad tycker alla om när mina kilon svallar förbi? Blir de äcklad? Driver de med mig?
    Tack för såna inlägg som dina!!!Kyss     
    Vad man tycker? Man tycker oftast ingenting. Om personen verkligen är stor så tänken jag att han/hon är stark. Alltså inte att han/ hon kan lyfta tunga vikter utan att det verkar som att han/hon har en vilja av stål och att denne gör en investering i sin framtid.
  • niceelinice
    Tom Araya skrev 2013-01-14 17:46:17 följande:
    Vad fint.Glad Den klänningen var verkligen vacker Solig men skorna....
    Du ser alltid så solbränd ut på alla bilder.
    Tom Araya skrev 2013-01-14 17:53:24 följande:
    Du är smärt och fin redan nu. Solig

    Jag solar solarium en hel del då jag solar gratis då det är därför jag ser solbränd ut, jag är det Skrattande 

    Tack så mkt, men man kan alltid bli smärtare och finare ;) 
  • straight arrow
    Anonym (mums) skrev 2013-01-14 17:54:17 följande:
    Bjuder lite till...men inte kroppen den här gången. Solig
     
    Ojojoj, vilket vackert leende och vilka fina ögon. Jag smälter.
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • niceelinice
    Anonym (badsugen) skrev 2013-01-14 18:14:34 följande:

    AAh vilken läcker klänning! Och kropp också förstås, men jag vill ju mest åt klänningen då..... 

    Tack. Ja, den sitter riktigt snyggt på irl också =) Märket på klänningen är "Dry Lake"
  • nyttmedelande
    hösthjärta skrev 2013-01-14 19:16:23 följande:


    Är själv mer inne på zumba och såna "fånerier". Men samma sak där. Även om jag är stor (läs tjock) så vet jag att jag har dansen i blodet. Men vad tycker alla om när mina kilon svallar förbi? Blir de äcklad? Driver de med mig?

    De grupper jag har varit med i har innehåll allt ifrån väldigt smala till tjocka. Har aldrig upplevt att någon bryr sig om sånt för alla har så himla kul Glad
  • straight arrow
    Anonym (badsugen) skrev 2013-01-14 18:20:53 följande:
    Jag hinner ju knappt titta ikapp här..mycket fina bilder...bidrar med en nytagen.


    Lika fin som alltid! Jag blir också badsugen.
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • Scarlet 0007
    niceelinice skrev 2013-01-14 19:28:17 följande:

    Tack. Ja, den sitter riktigt snyggt på irl också =) Märket på klänningen är "Dry Lake"
    Bra tips. Killade på Nelly och där finns det många fina klänningar från det märket.
Svar på tråden Helkroppstråden