• Pokergirl

    Kvinnliga företagare - här är vår tråd

    Tänkte starta en tråd för oss kvinnliga företagare. Ett diskussionforum där allt som har med företagande att göra kan diskuteras.

    Moms, reklam, skatter, bokföring, marknadsföring, ekonomi, starta eget.... Här hjälps vi åt, företagande är inte lätt alla gånger!

  • Svar på tråden Kvinnliga företagare - här är vår tråd
  • gemelli

    Ja gör det, för dom har mkt mkt mer än vad dom har på hemsidan...

    Lycka till!

  • Pokergirl

    gemelli> Är lite nyfiken på hur det går för dig, har inte hört hur verksamheten flyter på så här i vårtider. Själv har jag precis inrett mina nya lokaler, kör igång verksamheten på tisdag.

  • gemelli

    Har så mkt jobb så det blir över. Man ska inte gnälla, men det har varit lite förmkt nu.
    Men har anställt en tjej nu som kommer hjälpa mig.

    Kul att höra att du börjar få ordning. Har du tagit med dig mkt kunder från ditt förra ställe?

  • Pokergirl

    gemelli> Håller fortfarande på att uppdatera hemsidan, har inte haft tid att ordna med den direkt, jag tar med mig min verksamhet och apparatur samt investerar ytterligare vilket gör min klinik till unik i norrland vilket känns väldigt roligt. Kolla gärna, www.umeakroppscenter.se, inte färdigt men iaf info om vad jag ska syssla med. Lasern är jättespännande, och ger pengar om man bara hittar kunderna.

  • trollsanna

    Angående papperspåsar.

    Det går att få tag i ganska billiga neutrala papperspåsar hos dom flästa leverantörerna. Sedan kan ni bara köpa och fix er en fin stämpel med eran logga på om det är så att ni inte behöver så många påsar till kunder. Då kan man bara använda stämpeln på påsarna. Kan vara ett billigt alternativ. Har ni problem med att få tag i påasrna fråga en butik som säljer blommor dom har oftast neutrala papperspåsar. Ev kan ni kanske göra upp med dom och köpa några så ni har.

Svar på tråden Kvinnliga företagare - här är vår tråd